השוק

חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס עם הכנסות שיא ברבעון

חברת ההייטק הבינלאומית אפלייד מטיריאלס עם דו"ח בו הציגה רבעון שיא עם עלייה של 5% להכנסות של 6.52 מיליארד דולר. החטיבה הישראלית צפויה לזנק ב-40% בהכנסות והוסיפה 600 עובדים בשנתיים האחרונות
מערכת ice | 
דוחות (צילום vecteezy)
אפלייד מטיריאלס פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2022 ומציגה רבעון שיא עם עליה של 6.52 מיליארד דולר שהם - 5% בהכנסותיה ביחס לאשתקד. כמו כן החטיבה הישראלית צפויה לסיים את שנת הכספים 2022 עם עליה של כ-40% בהכנסותיה. החטיבה הישראלית של אפלייד מעסיקה כיום כ- 2,200 עובדים ועובדות בישראל והיא נמצאת בצמיחה משמעותית לאחר תוספת של כ-600 עובדים ועובדות בשנתיים האחרונות.
למעשה בחישוב מתואם לפי GAAP, אפלייד מטיריאלס הניבה הכנסות של 6.52 מיליארד דולר. בחישוב לפי GAAP, החברה השיגה מרווח ברוטו של 46.1%, רווח תפעולי של 1.92 מיליארד דולר או 29.5% מהמכירות נטו ורווח למניה של 1.85 דולר. בחישוב מתואם שלא לפי GAAP, החברה דיווחה על רווח גולמי של 46.2%, רווח תפעולי של 1.95 מיליארד דולר או 30% מהמכירות נטו, ורווח למניה ל- 1.94 דולר.
 
אפלייד מטיריאלס היא חברה העוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל. כמו כן החברה היא אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק בישראל.
אפלייד מטיריאלס פועלת בישראל תחת חטיבת - PDC (Process and Diagnostic Control) אבחון ובקרת התהליכים - המנוהלת על ידי רפי בן עמי. חטיבה זו מהווה את מרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה"ב.
"אפלייד מטיריאלס הציגה הכנסות שיא רבעוניות. עם זאת, האילוצים המתמשכים בשרשרת האספקה מגבילים את יכולתנו לעמוד במלוא הביקוש. עמידה בביקושים וקיצור זמני המשלוח ללקוחותינו הייתה ונשארה בראש סדר העדיפויות שלנו," אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל החברה. "אנו בטוחים ביכולת שלנו לנווט גם בתקופה מאקרו כלכלית מאתגרת וממשיכים להאמין בחוסנו של שוק המוליכים למחצה בטווח הרחוק ובהזדמנויות הצמיחה הגדולות העומדות בפנינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה