השוק

קרסו נדל"ן מפרסמת את תוצאות דו"ח הרבעון: צמיחה של 87.4%

לאחר השלמת ההנפקה בבורסה קרסו נדל"ן פרסמה לראשונה דוחות כחברה ציבורית, לפי הדיווחים החברה הציגה גידול של 440.7 מיליון שקלים יחד עם רווחים נוספים ונאים
מערכת ice | 
כסף (צילום freepik)
חברת קרסו נדל"ן מדווחת היום (שני) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2022 כחברה ציבורית ומציגה גידול בהיקף המכירות, ועלייה ברווחים. הכנסות החברה במחצית הראשונה לשנת 2022 צמחו בכ- 87.4% לסך של כ- 440.7 מיליון שקלים.
 
בחברה מסבירים כי הצמיחה בהכנסות נבעה מהגידול בהיקף מכירת דירות בפרויקטים בבניה ומקצב התקדמות הביצוע, גידול בהכנסות מדמי שכירות ואחזקה של נכסים מניבים, אכלוס מרכז מסחרי נחלים במהלך הרבעון השני ועליית מדד וכן, מעליה בשווי נדל"ן להשקעה ועוד.
בנוסף לכך הרווח הגולמי ממכירות מקרקעין, דירות ושירותיי בנייה הסתכם לסך של כ- 45.2 מיליון שקלים, גידול של כ- 53%, לעומת כ- 29.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של שנת 2022 גדל פי 3.9 לכ- 128.3 מיליון שקלים. כמו כן הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2022 עלה פי 8 לכ- 65.6 מיליון שקלים.
 
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן התייחס לדו"ח ומסר: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה של 2022 עם גידול בהיקף המכירות ועלייה משמעותית בהכנסות וברווח. הדוחות משקפים את הפיזור הנרחב של פעילות החברה ואיכות הפרויקטים המצויים בידינו. ביולי, השלמנו הנפקה לציבור של מניות החברה בבורסה לני"ע בת"א ע"פ שווי של 1.8 מיליארד שקלים, לפני הכסף". והוסיף: "כל אלו צפויים לתמוך בהמשך צמיחתה של קרסו נדל"ן וביסוס מעמדה כחברה מובילה בישראל בתחומי הנדל"ן המניב ולמגורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה