השוק

אפריקה ישראל בונה בהרצליה, כמה השקיעה בפרויקט?

חברת אפריקה ישראל מגורים חתמה על עסקה עם בעלי קרקע בהרצליה בשטח של 24.5 דונם בהשקעה כוללת בסך כ-600 מיליון שקל
מערכת ice | 
מיכה קליין (צילום שירן כרמל)

חברת אפריקה ישראל מגורים מקבוצת לפידות קפיטל, דיווחה הבוקר (30.8) כי חתמה (יחד עם שותפים – 50%) על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע בהרצליה, בשטח הנפרס על פני כ-24.5 דונם, בהשקעה כוללת בסך כ-600 מיליון שקל. 
 


הפרויקט ממוקם באזור מבוקש מאוד במרכז הארץ, מדרום למחלף הסירה ולהרצליה הילס ובסמיכות לתחנת הרכבת הרצליה ולתחנת מטרו עתידית שצפויה להיבנות בעתיד. בפרויקט החדש שבהרצליה מקודמת תוכנית מפורטת של עירוב שימושים, אשר צפויה לכלול מאות יחידות דיור חדשות, וכ-40 אלף מ"ר של תעסוקה ומסחר.

הפרויקט החדש מצטרף לאלפי יחידות דיור של אפריקה ישראל בהרצליה, בהן סביוני "גליל ים" פרויקט שכירות ארוכת הטווח הראשון בישראל, סביוני "גליל ים מחיר למשתכן", פרויקט נוסף בשטח אולפני הרצליה המיתולוגיים ופרויקט פינוי בינוי במתחם הכוזרי בעיר. 
 


מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים אמר: "הרצליה היא מהערים האטרקטיביות בישראל הודות למיקומה ולאוכלוסייה האיכותית המרכיבה אותה. אנחנו שמחים לבשר על העסקה החדשה בחטיבת קרקע גדולה ואיכותית במיקום מרכזי בעיר. מתוך אמונה שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים באזור מרכז הארץ ימשיך ויגבר בשנים הקרובות, ובזכות היכולת המוכחת של החברה בקידום תוכניות מורכבות מסוג זה, אנחנו פועלים כל העת לאיתור עסקאות משמעותיות, וכן להגדלת צבר היחידות של החברה".


קליין הוסיף כי שניים מהשיקולים המשמעותיים של החברה בבחירת עיר מגורים הם אפשרויות תעסוקה ונגישות לתשתיות תחבורה. לכן יותר ויותר מרכזים ומקומות תעסוקה מוקמים ומתפתחים גם במרכזי הערים ולא רק במעגלים סביב. לדבריו, מודל עירוב שימושים זה יבוא לידי ביטוי גם בפרויקט החדש בהרצליה.

את בעלי הקרקע ייצגו בעסקה עוה"ד אביעד שוב ומתניה סמט ממשרד שוב ושות'.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה