השוק

אפריקה ישראל מציגה: עלייה במכירות, זינוק ברווחים

אפריקה ישראל ממשיכה בהצגת דו"חות רבעון מוצלחים, עם עליה קלה אך מתמדת 
מערכת ice | 
מיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים (צילום שירן כרמל הדמיה אול אין)
אפריקה ישראל מגורים ממשיכה בעליה בטוחה. לפני חודש דיווחה החברה על מכירת 251 יחידות דיור ברבעון השני של השנה , גידול של כ-34% במספר הדירות שנמכרו בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2022. מתחילת השנה מכרה החברה 446 דירות בהיקף כספי של כ-1.5 מיליארד שקלים.
היום מפרסמת החברה את רווחיה ומציגה תוצאות נאות. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-105 מיליון ₪ לעומת כ-23 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד; ברבעון השני החברה מכרה 251 יחידות דיור לעומת 187 יחידות דיור ברבעון המקביל אשתקד.
 

לחברה צבר קרקעות של למעלה מ-13,200 יח"ד בתוספת כ-177 אלפי מ"ר של תעסוקה ומסחר. שיעור הרווח הגולמי עלה ברבעון השני ועומד על 29% לעומת 16% ברבעון המקביל אשתקד.שיעור הרווח הגולמי ממכירת הדירות ממשיך לשמור על יציבות ועמד על 19%.
מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנו גאים לסכם רבעון מוצלח, עם המשך צמיחת החברה במכירות וברווחיות ושמירה על איתנות פיננסית גבוהה והורדת המינוף". 
הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2022, הסתכמו בכ-323 מיליון ₪  לעומת כ-343 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הירידה הקלה נובעת בין היתר, מתזמון בהכרה החשבונאית בהכנסות. לחברה פרויקטים רבים, הנמצאים בשלבי ביצוע שונים, שצפויים להיכלל בשורת ההכנסות והרווח כבר בתוצאות הרבעונים הבאים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה