נדל"ן ותשתיות

אפריקה ישראל מגורים מסכמת רבעון בהיקף כ-956 מיליון שקלים

החברה, שמכרה ברבעון השני של השנה 251 יחידות דיור, רשמה גידול של כ-34% במספר הדירות שנמכרו בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2022. מתחילת השנה מכרה החברה 446 דירות בהיקף כספי של כ-1.5 מיליארד שקלים
מערכת ice | 
מיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים (צילום שירן כרמל הדמיה אול אין)
אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, מסכמת רבעון משמעותי נוסף וחושפת היום את נתוני המכירות שלה לרבעון השני של 2022. החברה מכרה במהלך Q2 251 יחידות דיור - עליה של כ-34% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, בהיקף כספי של כ-956 מיליון ש"ח. בנוסף, קיימות 81 יח"ד נוספות, בהיקף כספי של כ-321 מיליון ₪, אשר נחתמו לגביהם בקשות רכישה והחברה פועלת להשלמת הסכמי המכירה לדירות אלה.
מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין: "נכון להיום החברה מחזיקה במלאי כולל של  למעלה מ-13,000 יח"ד ברחבי הארץ בשלבי תכנון וביצוע שונים. אנו שואפים לשמור על המומנטום החיובי של הרבעון הנוכחי במכירות, להגדלת הצבר העתידי שלנו בעסקאות משמעותיות וליצירת ערך מידי עבור המשקיעים שלנו, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ושיפור ברווחיות".
 
מתחילת השנה מכרה החברה 446 יח"ד בהיקף כספי של כ-1.5 מיליארד ₪. החברה מציגה יציבות בהיקף הכספי של המכירות מתחילת שנה, על אף העובדה שאשתקד מכרה היקף משמעותי של דירות, בפרויקט היוקרה DUO, אשר מאופיין במחירי מכירה גבוהים מהממוצע. ברבעון הנוכחי, כידוע, החברה אף השלימה את העסקה השנייה בפרויקט סביון VIEW בירושלים, במסגרתם מכרה את שטחי המסחר והתעסוקה תמורת סך כולל של כ-184 מיליון ש"ח וברווח צפוי של כ-54 מיליון ש"ח.
מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "נתוני המכירה החזקים שאנו מציגים ברבעון השני, מעידים על המשך מגמת הצמיחה של החברה, עם היקף נרחב של פרויקטים, כשנכון להיום החברה מחזיקה במלאי כולל של למעלה מ-13,000 יח"ד ברחבי הארץ בשלבי תכנון וביצוע שונים. מתחילת השנה גדלו המכירות בכ-22% לעומת אשתקד אשר הסתכמו ל-446 יח"ד בהיקף כספי של כ-1.5 מיליארד ₪.
"בהמשך השנה אנו צפויים להשיק עוד שלושה פרויקטים משמעותיים נוספים – פרויקט פינוי בינוי משמעותי ברחוב בוליביה שבקרית יובל ירושלים, בניין מגורים נוסף בפרויקט סביוני נצר סירני וכמובן את סמל צפון שבפינת ז'בוטינסקי בן סרוק, ת"א. אנו נמשיך להרחיב את פעילותנו גם בתחומי הדיור להשכרה, המסחר והמשרדים, כמו גם את פרויקטי ההתחדשות העירונית, המקדמים למעלה מ-5,000 יח"ד חדשות. אנו שואפים לשמור על המומנטום החיובי של הרבעון הנוכחי במכירות, להגדלת הצבר העתידי שלנו בעסקאות משמעותיות וליצירת ערך מידי עבור המשקיעים שלנו, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ושיפור ברווחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה