השוק

חברת האשראי תרכוש אג"ח עצמי עד 10 מיליון שקלים

מיכמן אשראי לעסקים נמצאת במגמת צמיחה מואצת ומתמשכת; הגידול בתיק האשראי של החברה מרבעון לרבעון משקף את הביקושים הגבוהים לאשראי ולמוצרי החברה מצד הלקוחות - עסקים קטנים ובינוניים
מערכת ice | 
יניב ביטון (צילום ישראל כהן)
מיכמן אשראי לעסקים, חברת האשראי החוץ בנקאי, הודיעה היום כי בכוונתה לבצע רכישה עצמית של אג"ח ב' בהיקף של עד 10 מיליון ש"ח. סדרת אג"ח ב' מדורגת בדירוג ilBBB עם תחזית חיובית על ידי מעלות Pַ&S.
נימוקי דירקטוריון החברה לביצוע תכנית הרכישה: "המחיר שבו נסחרות האג"ח (סדרה ב') של החברה נכון למועד קבלת ההחלטה הינו אטרקטיבי ומהווה הזדמנות עסקית ראויה לחברה ויש בה כדי להיטיב עם אשראי החברה".
מיכמן נמצאת במגמת צמיחה מואצת ומתמשכת. הגידול בתיק האשראי של החברה מרבעון לרבעון משקף את הביקושים הגבוהים לאשראי ולמוצרי החברה מצד הלקוחות- עסקים קטנים ובינוניים.
 
דורון ספיר, יו"ר החברה ויניב ביטון, מנכ"ל מיכמן אשראי לעסקים מסרו: "מהלך רכישה עצמית של אג"ח החברה מעיד על בטחון החברה בפעילותה, בעסקיה וביכולת המימון שלה. אנו רואים במחיר שנוצר באג"ח החברה הזדמנות שתיצור לחברה רווח מימוני. מיכמן מרחיבה כל העת את נוכחותה בשוק האשראי ואת סל פתרונותיה לאור הביקוש הגובר לאשראי מצד לקוחותיה וממשיכה להתפתח ולצמוח תוך הקפדה על איכות החיתום, הבקרה והתהליכים התפעוליים".
חברת מיכמן שהוקמה בשנת 2015 על ידי יניב ביטון הינה חברה המעניקה אשראי לעסקים קטנים ובינוניים במשק, בעיקר כנגד קבלת ממסרים דחויים. נכון לאוגוסט 2022 היקף תיק האשראי שמנהלת החברה מסתכם בכ-650 מיליון ש"ח. בפברואר 2021 הפכה מיכמן לחברה ציבורית עם הנפקת מניותיה לציבור בבורסה בתל אביב. יו"ר החברה הוא דורון ספיר ומנכ"ל ומייסד החברה הוא יניב ביטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה