השוק

גילת נבחרה לספק קישוריות לוויין בפרויקט תשתית של Petrobras

Sencinet בחרה בחברת גילת רשתות לוויין להיות ספקית קישוריות הלוויין בפרויקט תשתית לתעשיית הנפט והגז של Petrobras. היא תעזור לחברה בהליך המודרניזציה שהיא עוברת
מערכת ice | 
גילת בקריית אריה (צילום ויקיפדיה)
חברת גילת רשתות לוויין הודיעה היום כי נבחרת על ידי Sencinet לספק קישוריות לוויין בפרויקט תשתית לתעשיית הנפט והגז של Petrobras. גילת הינה חברה מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית.
חברת הנפט והגז הברזילאית Petrobras עוברת הליך מודרניזציה ומרחיבה את יכולות התקשורת שלה בתשתיות היבשה והים באמצעות פתרונות קישוריות לוויין אשר יסתמכו על רשת ה- SkyEdge II-c הלוויינית של גילת.
 
גילת רשתות לוויין היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור קישוריות לוויין, קרקע וחלל, ומספקים פתרונות כוללים ושירותי קצה לקצה, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית.
"אני שמחה על ההזדמנות לביצוע הרחבה ומודרניזציה של הרשת הקיימת של Petrobras, אשר יאפשרו ל-Petrobras לספק מענה לאתגרי התקשורת העסקיים התובעניים והמורכבים ביותר שקיימים היום", אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית פעילות מסחרית בגילת. "באמצעות העבודה Sencinet, שותפה מוערכת שלנו באזור, אנו יכולים לפרוש את פלטפורמת ה- SkyEdge II-c מרובת היישומים של גילת ולספק מגוון רחב של יתרונות לתעשיית הנפט והגז, כמו גם לשווקים חשובים אחרים באמריקה הלטינית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה