השוק

אחרי עסקת הענק עם קיסטון: זה מנכ"ל אגד החדש

גלעד ריקלין שימש עד כה סמנכ"ל הכספים של אגד והוא מונה במקומו של אבי פרידמן שיעבור לכהן כיו"ר החברה; רוני בירם, גיל דויטש ונבות בר יכהנו כדירקטורים בחברה; בחברה אומרים שריקלין הוביל את ההסכם החדש עם המדינה והוביל להשלמת העסקה עם קיסטון
ניצן כהן |  2
גלעד ריקלין (צילום דרור כץ)
פחות מחודש מאז הושלמה עסקת רכישת אגד על ידי קרן קיסטון של רוני בירם וגיל דויטש, השלימה החברה את השינוי הניהולי, שלב משמעותי בחיים של החברה במעבר לידיים פרטיות. מי שמונה כמנכ"ל החברה הוא גלעד ריקלין ששימש סמנכ"ל הכספים שלה ואילו אבי פרידמן מי שכיהן כמנכ"ל יעבור לשמש יו"ר אגד.

ריקלין הצטרף לאגד לפני 8 שנים ושימש סמנכ"ל הכספים של הקבוצה. הבחירה בריקלין עברה פה אחד בדירקטוריון. בנוסף נבחרו גם חמשת חברי הדירקטוריון החדשים מטעם קיסטון: נבות בר, רוני בירם, גיל דויטש, דן יורן וירון רביד שישמש מ"מ יו"ר דירקטוריון אגד וכמנכ"ל השותפות שהוקמה על ידי קיסטון וקרן המורים והגננות לצורך רכישת אגד.
חברי הדירקטוריון הנוספים בנוסף לפרידמן היו"ר יהיו: חן סנדר, רונן חליפה, זוהר אריה ואיציק ז'טלני. גלעד ריקלין, מנכ"ל החברה החדש עו"ד וכלכלן בהשכלתו, נחשב כאדריכל ההסכם של אגד עם הממשלה וכמי שהוביל באגד את תהליך איתור השותף עד להשלמת העסקה עם קרן קיסטון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל מה הלו מחירים
    רות 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה הסבר על מה הלו המחירים אוטובוסים כמו שהיו הרוסים ומלוכלכים ככה הם גם ישארו תמיד חלונות מלוכלכים ומוזנחים אני כבר לא מדברת על הכיסאות
    סגור
  • 1.
    שיסביר עכשיו את הערכת השווי
    רו״ח 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשך כל השנים בוצעה הערכת שווי שנתית לצורך חשבונאי של האופציה של המדינה. תמיד הערכת השווי הייתה שלילית.
    סגור