השוק

כתבת חדשות 12 חושפת: האם מחאת הקורנפלקס באמת עובדת?

מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, חשפה כי למרות שיוניליוור הפסיקה למכור את הקורנפלקס של אלופים ומעטה יש את קורנפלקס פיטנס של אסם, המחיר נשאר בדיוק אותו הדבר
מערכת ice |  1
מעיין פרתי (צילום פייסבוק מעיין פרתי)
מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, העלתה היום (רביעי) סטורי שמתייחס למחאה נגד יוניליוור ולכך שהצרכנים לא קונים את קורנפלקס אלופים שמשווק על ידי החברה.
פרתי כתבה: "אז יוניליוור הפסיקה למכור לרשתות את הקורנפלקס של אלופים ומעתה תוכלו למצוא את זה על המדף", וצירפה תמונה של קורנפלקס פיטנס של אוסם-נסטלה. הקורנפלקס של אוסם, שמנסה לתת מענה בזמן הכי קריטי... אממה, המחיר שלו כ-11 ש"ח בממוצע לחצי קילוגרם, כך שאין פה בשורה מבחינת מחיר, זה ממש יוצא דומה למחיר של דגני בוקר אלופים של קורנפלקס".
 
הטענות של פרתי מגיעות אחרי שגיא לרר, שמוביל את מחאת הצרכנים נגד יוניליוור, טען שלשום כי "קצב שנתי של מאות מילונים -מחזור כולל נחתך ב-27 אחוז(!), מכירות הקורנפלקס וכריות נחתכים בכמעט חצי ברשתות מדווחים שהציבור לא מתלונן זה מה שאתם רוצים מחר תנובה?". זאת בעקבות העלאת מחירי החלב של תנובה והמחאה של הרשתות הגדולות, רמי לוי ושופרסל נגד תנובה, שהודיעו כי לא ימכרו את המוצרים שלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לרר ומעיין פרתי נפלתם לפח
    דניאל 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפלתם בפח,אתם עובדים בשירות של הרשתות הם מעלים מחירים על דעתם מקדמים את מותגי הבית שלהם ובצורה זאת מרחיבים את עסקיהם מוגדלים רווחים על חשבון היצרנים ראינו את זה גם במחירי הירקות והפירות.
    סגור