השוק

נתניהו מקפיא את הארנונה ומוריד את מחיר הדלק, סמוטריץ': יש מקור לכסף

נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיעו על שורה של צעדים שנועדו להגדיל את ההכנסה הפנויה של הציבור הישראלי וזאת למרות הצעדים של בנק ישראל שנועדו לפעול בדיוק בכיוון הנגדי; סמוטריץ' סירב לחשוף את המקור התקציבי לכל הטוב הזה
ניצן כהן |  5
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיעו על הקפאת הארנונה לאחר העלייה של החודש האחרון. בנוסף יפחית נתניהו את מחיר הדלק ב-10 אגורות לליטר. כל הקצבאות יעלו כולל קצבאות הנכות והזיקנה.
ההכנסה הנטו, לטענת סמוטריץ', בעקבות הורדת דמי הביטוח הלאומי וביטוח הבריאות ועדכון נקודות הזיכוי. משפחה של שני הורים עובדים ושני ילדים תהיה תוספת נטו של יותר מ-400 שקל. 
 
הצעדים של נתניהו וסמוטריץ' למעשה פועלים בניגוד לפעולת בנק ישראל שמנסה לצמצם את כמות הכסף שבידי הציבור כדי להילחם באינפלציה. לא ברור בשלב זה כמה תעלה התוכנית הכלכלית אבל באופן עקרוני סמוטריץ' אמר שישפה את הרשויות המקומיות ביותר מ-1.4 מיליארד שקל.
מרבית הצעדים שעלו אמר סמוטריץ' שלא צריך להם מקור תקציבי. אותם הדברים שנדרש מקור תקציבי, סמוטריץ' לא חשף מהם אבל טען שיש לו מקור תקציבי עלום. אמירות מוזרות אבל נו טוב.
נזכיר שוב, הצעדים של נתניהו וסמוטריץ' פועלים להזרמת כסף לכלכלה החמה בלאו הכי. פעולות בנק ישראל נועדו לצנן את הכלכלה. כיצד זה חי בכפיפה אחת עם זה? לא ברור. אבל הכל מוזר היום. שיהיה בהצלחה לכולם.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נתניהו יודע שקהל המצביעים שלו אהבלים שלא מבינים
    . 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שכסף לא נוצר יש מאין. כמו שפיזר כספים בלי בלי חשבון בזמן הקורונה ועכשיו כולנו סובלים מאינפלציה אז גם עכשיו הוא מפסר כספים שליברמן חסך, העיקר להיות פופוליסט. ככה זה שהמצביעים שלך חיים במאה ה15 ואין להם מושג מינימלי בכלכלה.
    סגור
  • 3.
    ריסטרט על ביטוח לאומי
    אורי 3 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעשות דחוף ריסטרט על ביטול לאומי. 60 אחוז מהתקציב הולך ל 20 אחוז מהאוכלוסייה, כלומר המגזר הערבי. יש שם תעשיה משומנת של עורכי דין, עובדים סוציאלים, פקידים, פסיכולוגים ומשפחות שמשתפים פעולה מתוך אפס סולידריות עם חזון המדינה הציונית, ומאה אחוז של רצון להרוס את המדינה מבפנים ועל הדרך להרוויח מליארדים. בכל חודש המדינה למעשה מממנת את תעשיית השקר המקצועית הזאת ומעניקה קצבאות ענק למאות אלפים אנשים, ילדים ונכים בריאים לחלוטין שהביאו אישורים מזויפים. יש לפתוח מחדש את כל התיקים, לבדוק בצורה עניינית ומקצועית נטו, ולשלול את כל הקצבאות המבוססות על זיופים. ובנוסף לדרוש מהם רטרואקטיבית את כל הכספים שקיבלו, בחזרה. זה יאפשר למדינה להתפתח במקום להתבוסס בבוץ של אוכלי חינם כמו השקרנים האלה. כך יהיה יותר כסף לפיתוח, לבריאות, לכבישים וגם....לנכים אמיתיים.
    סגור
  • 2.
    10 א'ג ? שילך לכם לתרופות (ל"ת)
    פפינו 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • שהיה בנט המנייק היה יותר טוב
    לך קיבינימאט 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה דיבור מסריח
    סגור
  • 1.
    דרושים עובדים לעבודה מהבית בכתיבה, הזנת תוכן, תמלול, הז
    דנה 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרושים עובדים לעבודה מהבית בכתיבה, הזנת תוכן, תמלול, הזנת נתונים ועוד, לפרטים תרשמו בגוגל "אתר עבודה מהבית"
    סגור