השוק

גרייס ברידינג בשיתוף פעולה חדשני עם חברת הביוטק Evolva

גרייס ברידינג הישראלית בשיתוף פעולה חדש עם חברת הביוטק השוויצרית אבולבה ליצירת תחליפים ביולוגים לדשנים רגילים
מערכת ice | 
אגרוטק (צילום freepik)
גרייס ברידינג, חברת האגרוטק הישראלית המפתחת דשנים ביולוגיים, מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת איבולבה השוויצרית, חלוצה בתחום המולקולות הטבעיות והביוטק התעשייתי, במטרה להחליף את השימוש בדשני חנקן כימיים לגידולי שדה, הידועים כמזהמים, בדשנים ביולוגיים חסכוניים וידידותיים לסביבה. הפורמולה הייחודית של גרייס ברידינג בשם NFT, תשולב יחד עם מוצרי איבולבה, וביחד יסייעו בהגדלת תפוקות היבול תוך הקטנת הזיהום הסביבתי בקרקע ובמי התהום.
השימוש בדשנים סינטטיים הולך וגובר בשנים האחרונות ונכון לשנת 2021 שוק הדשנים המבוססים חנקן נאמד בלמעלה מ-118 מיליארד דולר. בשל ההשפעה השלילית של דשנים מסוג זה על הקרקע ומי התהום, הרגולציה עליהם מתהדקת, וגובר הצורך בשילוב אלטרנטיבה של דשנים ביולוגיים. בהקשר אחר וחשוב לא פחות, שנה לתוך המלחמה באוקראינה, יצרנית משמעותית של דשנים כימיים, הובילה עוד ועוד מדינות לפנות לשימוש עצמאי בדשנים חנקניים בשל מחסור באספקה, על אף הנזק הסביבתי שהם יוצרים, ובכך גם להעלאת הופכות חשובות יותר ויותר, ועונות על צורך בולט בשוק.
 
תכשיר הזנת החנקן (NFT) של גרייס ברידינג, המציע חלופה ידידותית לדשנים סינטטיים עוזר להפחית משמעותית את פליטות הפחמן CO2 הרגילות, ואת ההשפעה הסביבתית השלילית שמייצרים הדשנים הכימיים על הקרקע ומי התהום, תוך אספקת אלטרנטיבה חסכונית יותר ברמת החקלאי וברמת המפיץ. ניתן להשתמש בתכשיר על מגוון רחב של גידולים כולל תירס, חיטה ואורז.
"אנחנו נרגשים מאוד לצאת בשיתוף פעולה עם איבולבה במטרה לשפר את יבול הגידולים", אמר אסף דותן, מנכ"ל גרייס ברידינג. "השילוב של הדשן הביולוגי שלנו יחד עם טכנולוגיית הייצר שפיתחה איבולבה, יהווה אלטרנטיבה ברת קיימא לדשנים הסינטטיים הקיימים היום בשוק, ובכך נוכל לתרום באופן משמעותי למאבק בשינויי האקלים, ולהפחית את ההשפעה המזהמת על הסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה