השוק

אייל רביד מנווט: ויקטורי עולה במכירות ברבעון הרביעי

החברה חתומה על הסכמים לפתיחת 6 סניפים חדשים בפורמט הרגיל – בעמק חפר, חריש, באר יעקב, חולון, תל מונד ודימונה ומעריכה כי יפעלו כ-10 סניפי "CITY" ברחבי גוש דן עד סוף השנה
מערכת ice |  2
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
ויקטורי פרסמה היום (רביעי) את הדוחות הכספיים שלה לשנת 2022, כאשר רשת הסופרים ראתה רבעון רביעי חזק במכירות, שהסתכמו בכ-583 מיליון שקל, עלייה של 5.9% לעומת אותה תקופה אשתקד. מכירות החברה לשנת 2022 הסתכמו בכ-2.3 מיליארד שקל, עליה של כ-0.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2022 הסתכם ב-150.5 מיליון שקל, עליה של 7.8% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הרביעי עלה ל-25.84%. הרווח הגולמי לשנת 2022 הסתכם ב-590 מיליון שקל, עלייה של כ- 0.7% משנת 2021. שיעור הרווח הגולמי לשנת 2022 עלה ל-25.5%.
 
במהלך שנת 2022 חילקה החברה דיבידנד בסך 12 מיליון שקל. החברה ביצעה רכישה עצמית של מניות בהיקף של 8 מיליון שקל בשנת 2022 ועד מועד הדוח.
במהלך השנה נפתחו 7 סניפים, מהן 4 בפורמט "CITY" וסניף תחנה מרכזית בת"א, בפורמט רגיל, נסגר. לאחר מועד הדוח נפתח סניף CITY חדש ביפו. החברה חתומה על הסכמים לפתיחת 6 סניפים חדשים בפורמט הרגיל – בעמק חפר, חריש, באר יעקב, חולון, תל מונד ודימונה ומעריכה כי יפעלו כ-10 סניפי "CITY" ברחבי גוש דן עד סוף השנה.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "הרשת ממוצבת היטב להמשך צמיחה וגם השנה נפתח סניפים רגילים ברחבי הארץ ונרחיב את מספר החנויות בפורמט CITY בגוש דן. העלייה במספר הסניפים תורמת ליכולות הסחר של החברה ולעליה ברווחיות הגולמית תוך שאנו פועלים לספק לצרכנים חווית קניה, מגוון רחב של מוצרים ומחירים הוגנים, על אף מגמה של עליית מחירים. בכוונתנו להמשיך לשמר את צמיחת הרשת עם נזילות גבוהה ותזרים מזומנים חזק שיאפשרו לנו לנצל הזדמנויות בשוק."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני עברתי לווקטורי
    יוסי הקטן 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שלא יעלו את המחירים על הבשר
    סגור
  • 1.
    אם הכתבה מוזמנת (וממונת?)- מיותר להגיב. באמת מצליחים?
    אחד מהעם 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני תמה איך ויקטורי מצליחים. ההדרדרות ברשת נמשכת כבר כמה שנים, אנו ואחרים מזמן אפילו לא נכנסים לשם, גם אם צריך נסיעה למקום אחר. לדוגמה סניף הרצליה בקניון: לא נקי, כמה פעמים היו חרקים במוצרי מדף במיוחד קטניות, שרות זוועה, מעדנייה מרתיעה ומזלזלת בלקוחות בצורה בוטה, לחתוך גבינה לבנה עם סכין שעליו שאריות חריף מפסטרמה?), ואפילו המחירים מזמן לא מפתים. רק מחלקת הירקות בסדר. שרות לקוחות עויין את הלקוחות. מספיק, לא בשבילנו רשת כזו. מצב דומה בראש העין. אז למה שנרצה לקנות בויקטורי?
    סגור