השוק

ארקיע בהחלטה דרמטית: תמשיך את הטיסות שלה בישראל כרגיל

אחרי שיושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה בישראל, פנחס עידן, הודיע כי כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה, חברת התעופה ארקיע מסרו כי  "לוח טיסות הפנים ארציות (אילת) מתקיים כסדרו"
מערכת ice |  1
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
דרמה ענקית בנתב"ג: יושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה בישראל, פנחס עידן, הודיע הבוקר (שני) כי בעקבות הפגנות הענק והמחאות בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית, כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה: "הנחיתי לעצור את כל ההמראות מישראל", אמר עידן, כאשר גם מרשות שדות התעופה אישרו את הדברים.
למרות זאת, חברת התעופה ארקיע, הודיעה כי לוח טיסות הפנים ארציות (אילת) מתקיים כסדרו, ועונה להגדרה ״תחבורה ציבורית״. ארקיע תעמיד טיסות  ככל הצורך בקו הטיסות לאילת  המשמש כעורק תחבורה חיוני לעיר וממנה".
ההודעה של עידן הגיעה לאחר שארנון בן דוד, יושב ראש ההסתדרות, החליט היום במסיבת עיתונאים דרמטית במיוחד יחד עם בכירי המשק ומנהלי הבנקים הגדולים בישראל, להשבית את המשק בישראל.
לראשונה, השביתה תכלול גם את העובדים וגם את המעסיקים. בתוך כך, קרא בן דוד לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "תעצור את החקיקה". כבר מאתמול החלו לעלות השמועות כי יו"ר ההסתדרות יכריז על שביתה כללית, והיום זה הפך למציאות וזאת על רקע נאומו הקרב של ראש הממשלה. בתוך כך, גם קניונים רבים, מקדונלד'ס ועוד החליטו להצטרף לשביתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא טס עם ארקיע
    ישראל 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארקיע חברת התעופה הגרועה בעולם איחורים בלי סוף ושרות מזעזע.
    סגור