השוק

קרב הבנקים הגדול: לאומי מקפיא את כל רכיב הפריים במשכנתה לשנתיים

בנק לאומי מגיב למבצע של בנק הפועלים עם הצעה אגרסיבית משלו; הבנק יעמיד הלוואה לשנתיים ללא ריבית למי שלקח משכנתה על כל רכיב הפריים בה; ההלוואה תישא הצמדה למדד אבל ללא ריבית
ניצן כהן |  2
חנן פרידמן (צילום Magma Images, shutterstock, פלאש 90)
הקרב על המשכנתאות עולה מדרגה ולאחר שבנק הפועלים הודיע שיספוג את העלאת הריבית לשנה עבור 40 אלף מלקוחותיו, בשעה האחרונה בנק לאומי יצא עם הצעה אגרסיבית משלו.
"לקראת העלאת הריבית הצפויה מחר מצד בנק ישראל, בנק לאומי מודיע היום (ראשון) על הטבה עבור כל לקוחותיו בעלי משכנתא בלאומי, כדי לסייע להם להתמודד בצורה נוחה וקלה יותר עם ההחזרים החודשיים - הלוואה צמודת מדד ב-0% ריבית, בסכום כולל של עד 6 חודשי החזר במסלול הפריים בהלוואת המשכנתא הקיימת. כמו כן, ניתן להתחיל להחזיר את ההלוואה רק לאחר שנה" כותבים היום בבנק לאומי ללקוחותיהם. 
 
בלאומי מדגימים את המבצע: אם גובה ההחזר החודשי של הלוואת המשכנתה עומד על 4,500 שקל, ומתוך זה שליש במסלול של ריבית משתנה-פריים (כלומר 1,500 שקל מתוך ההחזר), ניתן לקבל הלוואה של עד 9,000 שקל (1,500 שקל כפול שישה חודשים) ללא ריבית.
בלאומי אומרים כי כבר מחודש דצמבר האחרון החל הבנק להציע מגוון הקלות לציבור נוטלי המשכנתאות שכוללות הקפאה של החזרי המשכנתה לתקופה מוסכמת - עד 24 חודשים, הקפאת חלק מתשלומי הריבית על המשכנתה והמשך תשלום קרן ההלוואה - עד 24 חודשים, הקפאת מסלול הפריים - עד 24 חודשים, מחזור המשכנתה לצורך מציאת תמהיל חדש שעונה לצורכי הלקוח ומקטין את ההחזר החודשי לטווח ארוך וכן הלאה.
תגיות לאומי
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנק לאומי
    נורד 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים על אנשים בעניים (כמה עוד יהיה אפשר להנשים את הלקוחות ?)
    סגור
  • 1.
    הצמדה למדד זה 5-7% בשנה (ל"ת)
    לילי 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור