השוק

בית וגג ברבעון חזק: שיפור ברווחיות ובשיעור הרווח הגולמי

חברת בית וגג שקידמה פרויקטים באזורי הביקוש בארץ, דיווחה על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של השנה ומציגה מגמת צמיחה מרשימה

מערכת ice | 
רונן עקביה (צילום נימקו, shutterstock)
חברת בית וגג  מהווה אחת מהחברות הוותיקות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית ובמרוצת השנים קידמה עשרות פרויקטים באזורי ביקוש בישראל. החברה דיווחה על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של השנה ומציגה מגמת צמיחה מרשימה.
הרווח הגולמי במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם לכ-17.5 מיליון ש"ח כ-22.1% מההכנסות, לעומת כ-22.8 מיליון ש"ח במחצית הראשונה של 2022 כ-20% מההכנסות. החברה מקשרת את הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע מהכרה בפרויקטים חדשים עם שיעורי רווחיות גבוהים וסיומם של פרויקטים עם שיעורי רווחיות נמוכה יותר.
 
הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם לכ-0.5 מיליון ש"ח, לעומת הפסד נקי של כ-2.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. במקביל, הון העצמי גדל לסך של כ-258 מיליון ש”ח המהווה כ-65% מסך המאזן. ב-31 בדצמבר 2022 הון החברה הסתכם לכ-254 מיליון ש”ח.

רונן עקביה מנכ"ל בית וגג התייחס לפרסומים וציין כי :"בית וגג מסיימת את המחצית הראשונה של השנה עם המשך צמיחה והתקדמות בפרויקטים הקיימים לצד הרחבת הצבר העתידי. הניסיון הרב והמוניטין שצברה החברה לאורך השנים, לצד איתנותה הפיננסית מאפשרים לנו לנצל את התנאים המקרו כלכליים ולהרחיב את הפעילות שלנו עם פרויקטים בעלי רווחיות גבוהה המתאימים לחברה".
עוד הוסיף: "לקראת תום המחצית הראשונה של השנה, רכשנו 50% בפרויקט פינוי בינוי משמעותי בשכונת בת גלים בחיפה במסגרתו יהרסו 175 יח"ד ו-9 יחידות מסחר וייבנו 725 יח"ד ו-16 יחידות מסחר במקומן. קבלת היתר הבניה בפרויקט צפויה ברבעון הרביעי של 2024. לצד זאת, אנו ממשיכים בפיתוח הפרויקטים הקיימים במרכז הארץ ובמאמצים לאיתור פרויקטים נוספים".
לאחר מכן גם ציין כי: "כמו כן הושלם מהלך של יצירת גרעין שליטה בחברה בהובלת משפחת שחר יחד עם מנהלים בחברה המהווים חלק מגרעין השליטה. מהלך זה מוסיף יציבות ואופק אסטרטגי ארוך טווח לחברה ולבעלי מניותיה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה