השוק

שיכון ובינוי מסכמת רבעון: מציגה עלייה של כ-20.4% בהכנסות

הכנסות החברה זינקו בכ-20.4% במשך הרבעון החולף בעקבות הצלחת מגזר הזכיינות של החברה
מערכת ice | 
תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי. הדמיה: גיא איגדרא אדריכלים (צילום סיון פרג')
הכנסות חברת שיכון ובינוי ברבעון הראשון מסתכמים בשני מיליארד ו-86 מיליון שקל, עלייה של כ-20.4% מהכנסות התקופה המקבילה אשתקד. בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות נובע מגידול של מאות מיליוני שקל במגזר הזכיינות.
הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-183 מיליון שקל, כ-60 מיליון שקל פחות מהרבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקר ממגזר קבלנות תשתית ובניה בישראל כתוצאה מעלויות בגין עבודות חריגות בפרויקטים, אשר לא הוכרה הכנסה בגינם כיוון שטרם התקבל אישור המזמין.
צבר ההזמנות של החברה הסתכם בכ-21.8 מיליארד שקל. לאחרונה שיכון ובינוי מכרה את האחוזים שלה במתקן ההתפלה בחדרה, מדובר על מכירה של כ-50% מבעלות החברה בתמורה לכ-195 מיליון שקל.
תמיר כהן, מנכ"ל שיכון ובינוי מסר: "החברה המשיכה להציג נתוני הכנסות חזקים ומשמעותיים, היקף ההכנסות חצה את רף את השני מיליארד שקלים ברבעון וצמח בלמעלה מ-20% ביחס לרבעון המקביל.
שיכון ובינוי ממשיכה להתמודד עם מצב השווקים בזירות הבינלאומיות בהן פועלת הקבוצה, וביצעה שורה של מהלכים שאיפשרו לה לשפר את היחסים הפיננסיים. החברה ממשיכה להעצים את פעולותיה בתחומי הליבה לצד צמצום פעולות בתחומים אחרים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה