השוק

חיים כצמן וג'י סיטי מכרו נכס ב-72 מיליון שקל

ג'י סיטי ממשיכה להיפטר מנכסים: השלימה את מכירת החזקתה (4.3%) בנכס אל דוראדו שבסאו פאולו, ברזיל, תמורת כ-93 מיליון ריאל במזומן. תמורת המכירה התקבלה במזומן ותשמש להמשך הפחתת החוב הפיננסי של החברה
מערכת ice | 
אל דוראדו (צילום G City, shutterstock)
חברת הנדל"ן ג'י סיטי, הודיעה כי השלימה את מכירת החזקתה (4.3%) בנכס אל דוראדו הממוקם בסאו פאולו, ברזיל, תמורת כ-93 מיליון ריאל (כ-72 מיליון שקל) במזומן.
המחיר משקף הנחה של 5% על שווי הנכס בספרי החברה במועד חתימת הסכם המכירה. תמורת המכירה התקבלה במזומן ותשמש להמשך הפחתת החוב הפיננסי של החברה.
 
החברה ממשיכה ליישם את תוכניתה האסטרטגית למימוש נכסים, עליה הכריזה בחודש אוקטובר 2022 למכירת נכסים בהיקף של כ-6.5 מיליארדי שקל שאינם בליבת עסקיה של החברה.
בנוסף, החברה פועלת למימון נכסי ליבה בדרך של שעבוד ספציפי, ומעריכה כי תשלים קבלת מימון בגין לפחות נכס אחד בהיקף של 125 מיליון אירו (כ-500 מיליון שקל) במהלך הרבעון הרביעי של השנה.
G City אותה ייסד ומנהל חיים כצמן, הנה חברת נדל"ן גלובאלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, משרדים ומגורים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות. נכון ל30 ביוני 2023 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 92 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ-1.9 מיליון מ"ר בשווי של כ-37 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה