השוק

שיא של כ-808 מיליון שקל בהון עצמי: דו"ח חזק לחברת אאורה

בחברת אאורה יכולים להיות מרוצים מתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023. על פי דו"ח שפרסמה החברה, ההון העצמי שלה הגיע לשיא של 808 מיליון שקל ורווח נקי של 78.1 מיליון שקל
מערכת ice | 
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ומבעלי חברת אאורה (צילום צלם - ראובן קפוצ''ינסקי)
חברת הנדל"ן אאורה פרסמה הבוקר (חמישי) את התוצאות הכספיות שלה לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023. היקף הפרויקטים של החברה, אותו היא כינתה כ"חסר תקדים", עומד על כ-3,500 יחידות דיור בשיווק ובביצוע, ב-15 אתרים.
החברה דיווחה כי ההון העצמי שלה זינק לשיא של 808 מיליון שקל, והחברה מסרה כי בתשעת החודשים הראשונים של 2023 היא דיווחה על רווח גולמי בסך 123.7 מיליון שקל ורווח נקי כולל בסך 78.1 מיליון שקל. ברבעון השלישי של 2023 החברה דיווחה על רווח גולמי בסך 41.2 מיליון שקל ורווח נקי בסך 26.8 מיליון שקל.
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה: "אנו מעריכים שהתוצאות החזקות של החברה, המתבססות על אסטרטגיה של מיקוד בהתחדשות עירונית, ימשיכו גם ברבעונים הקרובים, זאת על אף מלחמת חרבות ברזל. יתרונות ההתחדשות העירונית שמובילה אאורה, הבולטים לנוכח תנאי המאקרו וסביבת הריבית, מאפשרים לנו לשמור על גמישות פיננסית מקסימלית, הבעת אמון מתמשכת של הגופים המוסדיים והשקעות של מאות מיליוני שקלים בחברה ובפרויקטים שלה".
עוד הוסיף ואמר אטרקצ'י: "אנו נמצאים כעת בביצוע ושיווק של 15 פרויקטים וצפויים לפתוח בשנה הקרובה 13 פרויקטים נוספים עם היקף של אלפי יח"ד. מתחילת השנה מכרנו למעלה מ-210 יח"ד במחיר מכירה ממוצע של למעלה מ-35,000 שקל למ"ר ואנו רואים שמירה על יציבות המחירים".
 
לסיום, אמר: "האסטרטגיה המנצחת שלנו למכירה מוקדמת של כ-30% בכל פרויקט חדש מבטיחה את הצלחת הפרויקטים, מפחיתה עלויות המימון ללא צורך בריתוק הון, תוך שמירה על איתנות פיננסית. אנו ערוכים היטב להמשך הובלת שוק הנדל"ן הישראלי וההתחדשות העירונית בפרט גם לתוך שנת 2024".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה