השוק

אלביט בעסקת ענק: זה מה שתמכור בחצי מיליארד דולר

אלביט מערכות ארה"ב זכתה בחוזה ID/IQ עם תקרה של 500 מיליון דולר לאספקת משקפות ראיית לילה מחלקתיות (SBNVG) לחיל הנחתים האמריקאי
מערכת ice | 
אלביט (צילום ויקיפדיה, freepik)
אלביט מערכות הודיעה היום (רביעי) כי בהתאם להודעת משרד ההגנה האמריקני, החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב, Elbit Systems of America – Night Vision LLC זכתה בחוזה מסוג Indefinite Delivery/ Indefinite Quantity (ID/IQ) עם תקרה מירבית של 500 מיליון דולר, לאספקה של מערכות משקפות ראיית לילה מחלקתיות (SBNVG); חלקי חילוף ותיקון; תמיכה לוגיסטית וציוד בדיקה.
העבודה תחת חוזה ה ID/IQ תבוצע ברואנוק, וירג'יניה, וצפויה להסתיים ב- 2028. אלביט מערכות אמריקה קיבלה הזמנה ראשונה תחת חוזה ה- ID/IQ בהיקף של כ- 127 מיליון דולר, מייד לאחר הזכיה בחוזה.
 
מערכת משקפות ראיית הלילה המחלקתיות (SBNVG) היא מערכת קלת משקל המורכבת על הקסדה שמספקת ראיית לילה איכותית בתנאים וסביבות שונים, ומשפרת את המודעות והביצועים של הלוחם. למערכת חיי סוללה ארוכים יותר ושפורפרות זרחן לבן להעצמת תמונה בעלות ביצועים גבוהים יותר לשיפור הבהירות ותפיסת העומק.

צילום: יח"צ
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות: "חוזה ID/IQ זה למשקפות ראיית לילה מחלקתיות מתווסף להזמנות קודמות ומחזק את אלביט מערכות ארה"ב כשותפה מובילה מבחירה של חיל הנחתים האמריקאי. כבוד הוא לנו לספק ציוד טכנולוגי מוכח ומתקדם ביותר לגברים ולנשים של חיל הנחתים האמריקאי, שיספק מודעות מעולה בשדה הקרב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה