השוק

רמי לוי במהלך דרמטי, מחירי הדלק נקבעו ומענקים חדשים

איש העסקים עשוי לרכוש את ארקיע ולמזגה עם ישראייר, שר האוצר חתם על צווים המפחיתים את המס על בנזין עד ה-21 בדצמבר; מחיר הדלק לא יעלה. בעקבות ההפחתה צפוי מחירו של ליטר בנזין לצרכן עד ה-21 בדצמבר לעמוד על רמה של 6.94 שקלים לליטר, סמוטריץ' אישר פעימה נוספת של מענקים עד 5,000 שקל למפוניפם
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
רמי לוי מטיל פצצה: ירכוש את חברת התעופה הישראלית המתחרה? מיזוג של ישראייר וארקיע על הפרק וכבר מתנהל שיח בין נציגיו של לוי לרשות התחרות וזאת כדי למנוע מצב בו המיזוג ייפסל בשל ריכוזיות או סעיף דומה. ככל הנראה הסיבה לרצון של לוי למהלך הוא ההזדמנות שנוצרה לאור העובדה שחברות התעופה סובלות מירידה בביקושים בעקבות המלחמה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תעלומה בבנק לאומי: מה הוביל להחלטה החריגה של הדירקטוריון: דו"חות הרבעון השלישי של בנק לאומי מגלים ניסים ונפלאות, בניגוד לפעולה הטבעית של כל בנק וזה לרתק כמה שפחות הון כ'כרית ביטחון', החליט דירקטוריון לאומי דווקא לרתק הון נוסף שישמש במקרה חירום כ'כרית ביטחון' לבנק. לידיעה המלאה לחצו כאן.

עידן עופר וצים בהודעה חריגה: "משלוחים לישראל יתעכבו ב-30 יום": חברת צים של עידן עופר בהודעה רשמית: "לאור המצב הביטחוני בים הערבי ובים האדום אנו מסיטים את הספינות שלנו מתעלת סואץ. הדבר יגרום לעיכוב של כמעט 30 יום בהגעה של משלוחים ומכולות לישראל". לידיעה המלאה לחצו כאן.
חשבון הבנק שלכם בצרות? אולי תשקלו את המהלך הזה: בעקבות המבצעים שנעשו בחודשים האחרונים, יש בבנקים שמציינים כי חלק לא קטן מהלקוחות זוכים לקבל ריבית על העו"ש, אבל מדובר בסכום מוגבל וגם לא גבוה במיוחד, אבל כשהירידה של הריבית באופק, אולי בכל זאת כדאי לשקול השקעה. בינתיים, הכסף הזמין של הישראלים בעו"ש מצטמק והששקעה בקרנות ירדה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בהתאם לתחזיות: בנק ישראל מותיר את הריבית ללא שינוי: הריבית בישראל תיוותר ללא שינוי ברמה של 4.75% וזאת מתוך אמונה שהאינפלציה מתחילה להתכנס ליציבות מחירים; בשוק מעריכים שכבר בתחילת השנה הקרובה יתחיל בנק ישראל להוריד את הריבית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מענקים חדשים מ-1,000 ועד 5,000 שקל: מי הזכאים לקבל? משרד האוצר החליט על פעימה נוספת של מענק בגובה 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה ליישובים שפונו מהחלטת הממשלה בדרום ובצפון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מחיר הדלק החדש נקבע: כמה תשלמו עד ה-21.12? שר האוצר חתם על צווים המפחיתים את המס על בנזין עד ה-21 בדצמבר; מחיר הדלק לא יעלה. בעקבות ההפחתה צפוי מחירו של ליטר בנזין לצרכן עד ה-21 בדצמבר לעמוד על רמה של 6.94 שקלים לליטר, ללא שינוי לעומת חודש נובמבר 2023. עלות ההפחתה מוערכת באובדן הכנסות של כ-81 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה