השוק

פוקס והראל ויזל בצעד דרמטי: זה מה שיקרה מהיום

מטה הקבוצה בישראל ישוב לעבודה כפי שהייתה לפני המלחמה, במתכונת מלאה, כבר מהבוקר הזה, כאשר העובדים ישובו לקבל שכר מלא, לאחר שקוצץ וכך גם יו"ר החברה אבי זלדמן והמנכ"ל הראל ויזל שוויתרו על חלק משכרם
מערכת ice |  4
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
הראל ויזל חוזר לעניינים. הקאמבק של פוקס יצא החל מהבוקר (ראשון) לדרך, כאשר בעוד שהשוק מנסה להתאושש ולחזור לשגרה, גם קבוצת פוקס של הראל ויזל השיבה חלק מהעובדים לסניפים, כחודש לאחר שהוציאה 3,120 מהם לחל"ת בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', בהמשך השבוע יחזרו כולם.
מטה הקבוצה בישראל ישוב לעבודה כפי שהייתה לפני המלחמה, במתכונת מלאה, כבר מהבוקר הזה, כאשר העובדים ישובו לקבל שכר מלא, לאחר שקוצץ וכך גם יו"ר החברה אבי זלדמן והמנכ"ל הראל ויזל שוויתרו על חלק משכרם.
לפני כשבוע כבר חזרו 720 עובדים כאשר היתר נשארו בחל"ת. מדובר במספר עובדים לא מבוטל שחוזר מהחל"ת שכן החברה מעסיקה כיום יותר מ-12,000 עובדים, אך היא מנסה כעת לשוב כמו כל המשק לעבודה בקצב גבוה.

למי ששכח, קבוצת פוקס הייתה הראשונה להכריז על שליחת חלק מהעובדים לחל"ת עם פרוץ המלחמה וגרמה לכדור השלג לאחר מכן. היא הסבירה כי המהלך נועד לצמצם הוצאות ולהקטין את הנזק הכלכלי בתקופה של חוסר ודאות. בשבועות הראשונים של המלחמה הפדיונות בחברות האופנה ירדו ב-40% וחלק מחנויות האופנה בישובי הלחימה נסגרו. אולם החל מיום ראשון חוזרים חלק מהקניונים ומרכזי הקניות לשעות פעילות רגילות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תגובה
    ערן 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להחרים אותם, חזירים קפיטליסטים....
    סגור
  • 3.
    להתרחק מ"פוקס" החזירים והנצלנים.
    איציק 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקנות מהם אפילו לא שרוך נעל. שייחנקו.
    סגור
  • 2.
    לא קונה מפוקס
    רן 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחרים את פוקס עוד מהקורונה
    סגור
  • 1.
    לא קונה מפוקס
    רן 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחרים את פוקס עוד מהקורונה
    סגור