השוק

בכ-511 מיליון דולר: כך הבטיחה חברת אנלייט מימון פרויקטאלי

חברת האנרגיה המתחדשת פרסמה את הדרך שבה תממן חלק מהפרויקטים שלה ודיווחה כי הצליחה להשיג מימון בסך 511 מיליון דולר
מערכת ice | 
פרויקט סולארי של אנלייט (צילום אנלייט)
חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, העוסקת בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת, פרסמה אתמול (שני) על סגירות פיננסיות במקבץ פרויקטים סולארים בהם משולבת אגירת האנרגיה. באמצעות סגירות פיננסיות אלו, הצליחה החברה להשיג מימון לפרויקטים שלה בסך 511 מיליון דולר. 
הסגירות יהיו בפרויקטים, אשר אחד מהם בהספק כולל של 217 מגה וואט סולארי ו-512 מגה וואט שעה אגירה, והשני הוא בחלק הסולארי בפרויקט Atrisc שבניו מקסיקו, בהספק של 364 מגה וואט. החברה צופה לקבל החזר הון עצמי עודף בסך כולל של כ-325 מיליון דולר. עודף הון עצמי נוסף בסך של 15 עד 20 מיליון דולר צפוי להתקבל כאשר החלק הסולארי של Atrisco יגיע להפעלה מסחרית.
 
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט: "הסגירה הפיננסית בשני הפרויקטים מעידה על האיתנות הפיננסית של אנלייט ועל הנגישות הגבוהה של החברה למקורות מימון ולשותף מס בהיקפים גדולים. עסקאות אלה מדגישות את מימוש האסטרטגיה הפיננסית של החברה, המבוססת על שימוש במחזור ההון העצמי, המזומנים בקופה, והרווחים מפרויקטים קיימים כדי לממן את צרכי ההון העצמי לבניית פרויקטים נוספים בהיקף של 4.6 גיגה-וואט ייצור ו-3.6 גיגה-וואט שעה אגירה עד 2026."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה