השוק

יותר מ-20 מיליון דולר: האקזיט של מנוע חיפוש הטיסות המוכר

על אף הפגיעה בתיירות והירידה בביקוש הטיסות עקב מלחמת חרבות ברזל, קבוצת התיירות תלמה שלמה רכשה כ-60% ממניות מנוע חיפוש הטיסות אליס (Alice), ובכך השלימה את רכישתה המלאה של החברה לאחר עסקה שכבר ביצעה בעבר
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אין ספק כי מלחמת 'חרבות ברזל' פגעה קשות בתעשיית התיירות הישראלית והובילה לירידה בביקוש לטיסות. למרות זאת, לאחרונה קבוצת התיירות תלמה שלמה רכשה כ-60% ממניות מנוע חיפוש הטיסות אליס (Alice), רובן ממייסד החברה, יניב שולדנפריי, שנראה כי הרוויח סכום מרשים במיוחד של כ-22-23 מיליון דולר.
על פי דיווח של כלכליסט, תלמה השלימה את רכישה הבעלות על חברת בי טי אל טרוול, אשר מפעילה את אליס, לאחר שרכשה בעבר כ-40% ממניותיה. אליס החלה לפעול בשנת 2016, וכיום היא ממנועי חיפוש הטיסה המובילים בישראל. רק כמה חודשים לאחר הקמתו, שולנדפריי גייס את תלמה בתור משקיעה.
 
בשנים האחרונות החברה הגבירה את פעילותה בשוק חיפוש הטיסות, וכיום לחברה יש מחזור מכירות של יותר מחצי מיליארד שקל בשנה. שנת 2023 היא שנת שיא בכל פרמטר, כך טוען המנכ"ל, וזאת חרף העובדה שישראל נמצאת כבר למעלה מחודשיים במלחמה נגד ארגון הטרור החמאס.
תלמה מתכננת הגדלת התרחבות בשווקים בארה"ב ואנגליה, כאשר רק במהלך השנה האחרונה השלימה רכישה של חברה בריטית וחברה אמריקנית. חשוב לציין כ אליס תמשיך לפעול כחברה ומותג עצמאי, ושולדנפריי מתכנן להמשיך לנהל את החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה