השוק

בשורה משמחת: הבורסה וסופרסונס מקדמות את הנשים בעולם הכלכלה

לאור הביקוש לנשים בתפקידים בכירים בחברות הציבוריות - המחזור החמישי של ביה"ס למנכ"ליות העתיד של סופרסונס בשיתוף הבורסה לניירות ערך נפתח
מערכת ice | 
צילום shutterstock
סופרסונס והבורסה לניירות ערך מציעים לנשים בתפקידי ניהול בכירים בחברות ציבוריות את ההזדמנות להצטרף לקורס ולקדם את שילובן של נשים בצמרת גם בחזית הכלכלית. המלחמה הביאה עימה מורכבויות וקשיים רבים בכל הנוגע לשוק התעסוקה והמשק הישראלי, והתכנית דווקא בעת זו נועדה לאפשר לנשים בעמדות מפתח להתפתח, להרחיב את ההשפעה שלהן ולתפוס עמדות בכירות יותר בחברות הישראליות המובילות.
התוכנית מיועדת לנשים בתפקידי ניהול בכירים בחברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך, ששואפות להתפתח לתפקידי מנכ"ליות ודירקטוריות ולהוביל את הכלכלה הישראלית הן בתקופת מלחמה הן בתקופה שלאחריה.

מטרת התכנית היא להביא להגדלת מספר הנשים המכהנות בתפקידי ניהול בכירים במשק הישראלי ולתרום לצמצום הפערים המגדריים בשוק התעסוקה, בדגש על תפקידי ניהול. נשים עדיין נעדרות מתפקידי הניהול וההשפעה הבכירים ביותר, זאת למרות שהן מהוות יותר ממחצית מהאוכלוסייה. 
עד כה השתתפו ב-4 המחזורים הקודמים של התוכנית קרוב ל- 100 נשים, 70% התקדמו ניהולית בקריירה או שיפרו את שכרן עד שנה מסיום התוכנית, ורובן הגדול מעיד על הכלים שהעניקה להן התוכנית בקידום המקצועי והניהולי שלהן.
חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס: "מדינת ישראל הוכיחה בחודשים האחרונים שהיא חייבת נשים בחזית. נצליח להביא את המדינה שלנו להישגים טובים יותר"
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם סופרסונס בנושא משמעותי זה. נשים מביאות תכונות שהן ערך מוסף עצום לכל ארגון, בפרט בתפקידים בכירים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה