השוק

ענקית ההשקעות תשבור את שוק הפינטק? "העולם דוהר לקראת אופק חדש"

אריאלי קפיטל פתחה את השנה האזרחית בשורה של מינויי בכירים. על הפרק: מקסום הפוטנציאל העסקי בענף הפינטק לכלל תחומי פעילות החברה. איל מוסקל ימונו לסמנכ"ל בכיר, כשהוא מחזיק ברקע עשיר של ניהול ארגוני אנטרפרייז וכיהן כמנכ"ל TCS ישראל. המייסד השותף והמנכ"ל אריק בנטוב בירך: "מומחיותו היא בדיוק מה שאנחנו צריכים"
מערכת ice | 
קרן השקעות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)

חברת ההשקעות אריאלי קפיטל מודיעה היום (חמישי) כי היא פותחת את שנת 2024 בשורה של גיוסי בכירים ובהרחבת פעילותה בעולמות הפינטק. בין הבכירים גייסה את איל מוסקל, שימונה לסמנכ"ל בכיר (Executive Vice President) ויוביל את הרחבת ענף ה-Fintech באריאלי במטרה למקסם את הפוטנציאל העסקי לכלל תחומי פעילות החברה החל מתמיכה בחברות הפורטפוליו דרך בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים ופיתוח פלטפורמות פיננסיות חדשניות.
כמו כן, תפתח המחלקה כלים עבור השחקנים שפועלים בשוק ושזקוקים לטכנולוגיות מתקדמות לקידום עסקיהם. בעשור האחרון כיהן מוסקל כמנכ"ל TCS ישראל מבית קונצרן הענק ההודי  TATA.  בעקבות ועדת שטרום הוקמה תחת ניהולו לשכת השירות הבנקאית בסבסוד משרד האוצר ובנק ישראל במטרה לאפשר כניסת שחקנים חדשים לשוק והגברת התחרות בענף הפיננסי. מהלך זה, שנוהל ע"י מוסקל, היה לאחד הגורמים המרכזיים שאיפשרו את פתיחת ענף הבנקאות לתחרות והציב את ישראל כאחת המדינות החדשניות גם בשירותי הבנקאות.
 
מוסקל מחזיק ברקע עשיר של ניהול ארגוני אנטרפרייז מצד אחד וניהול סטרטאפים מצד שני ומומחיותו כוללת התמקדות בחדשנות ובטרנספורמציות דיגטליות, עסקיות וטכנולוגיות.  בעבר יזם וניהל שני סטרטאפים בעולמות Deeptech ו – Fintech ובתקופתו ב- TCS עסק בשדרוג "מערכות הליבה" של הגופים הפיננסים וכניסתם לעולמות הבנקאות הפתוחה, בין היתר, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות פינטק מהארץ ומהעולם.

מימין לשמאל: אריק בנטוב, אוון רנוב ואיל מוסקל (צילום: יחצ)
אריק בנטוב, מייסד שותף ומנכ"ל מסר: "אני שמח על הרחבת המומחיות שלנו באריאלי קפיטל ולקיחת חלק בעיצוב העתיד הפיננסי. המומחיות של איל בעולמות הפינטק היא בדיוק מה שאנחנו צריכים. בעודנו מסתכלים קדימה, אריאלי קפיטל רואה עתיד בו טכנולוגיה ופיננסים מתכנסים ליצירת פתרונות פורצי דרך, שיביאו לטרנספורמציה אמיתית בשוק שנחשב לשמרן זה שנים רבות".
 
“העולם הפיננסי דוהר לקראת אופק חדש בו מרבית הכלים המסורתיים ייעלמו ואת מקומם יתפסו חדשים. מי שלא ישכיל להשתנות יישאר מאחור". מסר איל מוסקל, "אנו מצויים בנקודה היסטורית בה רפורמות חדשות – שהבולטת ביניהן היא רפורמת הבנקאות הפתוחה, יאפשרו טרנספורמציה של ממש בעולמות הפיננסים. מהלך זה עתיד להטיב עם כל הגופים באקוסיסטם, עם השמרניים והוותיקים לצד החדשים שיצטרפו למערכת והכל במטרה לשרת טוב יותר את הלקוח המודרני. הגופים שישכילו לבצע שינויים במהירות וביעילות המירבית- הם אלו שיתפסו נתחי שוק גדולים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה