השוק

רמי לוי ישתלט על מדינה נוספת? זה התכנון של ישראייר

מנכ"ל חברת התעופה אורי סירקיס הסביר: "זיהינו ראשונים, בשיא הקורונה, את הפוטנציאל של יוון ואין ספק שההשקעה שלנו שם תניב גם השנה ערך מוסף לבעלי המניות"
מערכת ice | 
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
אורי סירקיס, מנכ"ל חברת התעופה ישראייר, שבבעלות איש העסקים רמי לוי, חושף בראיון ל-YNET מה התכניות החדשות של החברה ואיך היא מתכוונת לכבוש את 2024 אחרי ששנת 2023 נסגרה עם הישגים נאים ברבעון האחרון.
בראיון הוא הסביר: "רכשנו במשותף עם רשת מלונות בראון חמישה בתי מלון באתונה ובכרתים. בראון הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה בערוצי המכירה של הילטון העולמית. בשנת 2023 רשמנו עליית ערך של מעל 5 מיליון דולר על ההשקעה ביוון. השבוע קיבלנו חיזוק חיובי נוסף בסדרת אירועים המתרחשים במקביל, כאשר מלונות פתאל פתחו אף הם פעילות באתונה, וישרוטל הכריזו על השקת אלומה  - רשת בתי מלון בחו"ל שבשלב ראשון כוללת שלושה בתי מלון באתונה ואחד בסלוניקי.
"בנוסף, רשת מלונות ישראל קנדה פתחה 2 בתי מלון באתונה. כל אלו יגדילו משמעותית את שווי הנדל"ן שברשותנו. זיהינו ראשונים, בשיא הקורונה את הפוטנציאל של יוון ואין ספק שההשקעה שלנו שם תניב גם השנה ערך מוסף לבעלי המניות".
 
רק השבוע, באיגרת שנחשפה כתב סירקיס לעובדים כי לא פחות מ-40% מטייסי החברה מגויסים למלחמה. עוד סיפר כי "נו עומדים לסיים את חודש ינואר עם הטסתם של כ-55 אלף נוסעים. מספר שיא! זהו חודש ראשון, מראשית המלחמה, שאנו רושמים גידול בכמות הנוסעים בהשוואה לשנים קודמות".
לגבי נתח השוק בישראל סיפר כי על פי הערכות החברה, היא תגיע לטווח שבין 9 ל-10 אחוזים מהיקף התנועה בנתב"ג. נוסף על כך, חשף המנכ"ל אורי סירקיס כי מערכת ניהול המחיר של החברה, שמבוססת על בינה מלאכותית, חזרה לעבוד, וכי בימים הקרובים תעלה החברה את לוח טיסות הקיץ המעודכן שלה. הגידול של ישראייר אינו מפתיע, שכן חברות תעופה רבות הפסיקו לטוס לישראל, ומי שהרוויחו מכך הן חברות התעופה הישראליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה