רכילות עסקית

בנק הפועלים מפנק: זה מה שעשה עבור העובדים המילואימניקים

לרגל חזרת המילואימניקים למקום העבודה, בנק הפועלים הצדיע ל-400 עובדיו וקיים אירוע מיוחד, בהשתתפות הנהלת הבנק הבכירה בראשותו של המנכ"ל דב קוטלר והתקיים מופע סטנדאפ של אדיר מילר
מערכת ice | 
בנק הפועלים למען מילואימניקים (צילום בנק הפועלים)
במועדון הבנק שבמגדלי רובינשטיין בת"א, קיים בנק הפועלים אירוע הוקרה ל-400 עובדיו הנמצאים בשירות מילואים פעיל, בנוכחות יו"ר הדירקטוריון ראובן קרופיק, מנכ"ל הבנק דב קוטלר, יו״ר ועד העובדים רוני גרפונקל ומנהל חטיבת משאבי אנוש עמית אוברקוביץ. האורחים נהנו מארוחת בוקר, הרצאת פסיכולוגיה חיובית על חזרה לשגרה, מופע סטנד-אפ של אדיר מילר ואף הוענקו להם שוברי מתנה.
עוד נשא דברים אביב גולדשטיין, מנהל מוצר בטרייב האשראי של הבנק, המשרת מ- 7 באוקטובר כמ"פ במילואים בחטיבת הנגב, שנפצע בעזה יחד עם פקודיו, החלים, וחוזר בשבוע הבא לשירות המילואים כדי "לדאוג לחייליו שעדיין בשטח", אם כי הפעם קצת יותר מרחוק.
 
"לצערי, נפצעתי בידיים וספגתי רסיסים בגב, וגם שברתי את האצבע היורה, כך שאיני יכול לירות ולא אוכל לחזור פנימה ללחימה", סיפר גולדשטיין והמשיך: "אבל הפלוגה שלי בפנים, ואני דואג להם מהעורף, מטפל בעצמי ומבקר את הפצועים, דואג לאספקה שלהם וממשיך קדימה. לא סיימתי את המילואים, יש לי פלוגה שלמה ואחריות עליהם. אני מקווה שעד שאבריא הם גם יצאו, אבל אלוהים רק יודע מה עוד מצפה לנו בהמשך". גולדשטיין גם סיפר כי השאיר בבית שלושה ילדים, כשהקטן שבהם בן 4 חודשים.
על כך הגיב בנאומו מנכ"ל הבנק דב קוטלר, שסיפר בנאומו כי בתו בכורתו נולדה ב6 ביוני 1982, ערב מלחמת לבנון הראשונה, מה שגרר את התייצבותו בשעה 10 בבוקר באגם קרעון שבלבנון, עוד בטרם הספיק לחבקה. לסיכום דבריו אמר קוטלר כי: "המלחמה הזו הפכה אותנו לטובים יותר במלוא מובן המשמעות, כי זה מוציא מאיתנו כוחות חדשים ומעודד אותנו לעזרה הדדית ותמיכה אחד בשניה. על כך אני מודה מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה