רכילות עסקית

אלין כהן מדברת לראשונה על הפרידה הכואבת: "לא פשוט"

אלין כהן ובן זוגה בשנה האחרונה דיוויד כץ החליטו לפצל כוחות ולהיפרד. כעת, אשת העסקים הצעירה מדברת לראשונה על הפרידה, וכבר עושה רושם שהיא ממשיכה הלאה: "מוכנה להתאהב שוב"
מערכת ice | 
אלין כהן ודיוויד כץ (צילום אינסטגרם)
אלין כהן, אשת העסקים הישראלית ואושיית הרשת בת ה-22 ובן זוגה היהודי אמריקאי דיוויד כץ בן ה-39, החליטו לפצל כוחות ולהיפרד אחרי כשנה בלבד של זוגיות ממש בשבוע האחרון.
אלין היא כוכבת רשת ואשת עסקים. דיוויד עובד כיועץ השקעות בכיר בבנק מריל לינץ', וחי בניו יורק. מערכת היחסים ביניהם החלה לפני 11 חודשים. בין השניים קיים פער גילים של 17 שנה. בשבוע שעבר דיוויד סיים ביקור בארץ, לאחר ששהה כאן כמעט שבועיים, ובימים האחרונים, לפי מקורבים לזוג, החליטו השניים להיפרד.
 
 היום (רביעי) כהן הגיבה לראשונה לפרידה הכואבת והטרייה שחוותה, כשסיפרה בראיון ל"וואלה סלבס!" כי היא נמצאת בתקופה לא פשוטה: "פרידה זה לא פשוט". כשנשאלה מה קרה ביניהם ומדוע החליטו להפריד כוחות, ענתה כהן: "הגענו להבנות ותובנות, פרידה זה לא דבר פשוט".
אלין כהן לא חשפה מי נפרד ממי, היא מכץ או להיפך, ואף טענה כי היא לא רואה סיכוי לקאמבק. עד כמה היא לא רואה סיכוי לקאמבק? כהן כבר מספרת כי היא "מוכנה להתאהב שוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה