רכילות עסקית

מאיר אדוני נצפה בבית החולים לניאדו: מה עשה השף במרכז הרפואי?

מאיר אדוני משיק את שיתוף הפעולה המיוחד עם בית החולים לניאדו בנתניה, אשר במסגרתו השף אחראי על תפריט פסח גורמה למטופלים ולצוות הרפואי. במסגרת הביקור בלניאדו, אדוני הגיש טעימות נבחרות מהתפריט המיוחד למנכ"ל בית החולים

מערכת ice | 
השף מאיר אדוני (צילום אלעד גוטמן)
מאיר אדוני, השף והמסעדן המצליח אשר השתתף בעונה הראשונה והשנייה של התוכנית "משחקי השף" בערוץ 13, הגיע היום (רביעי) לביקור בבית החולים לניאדו הממוקם בנתניה. 
השף שמתגורר לאחרונה בקפריסין הגיע במיוחד לארץ בכדי  להשיק את שיתוף הפעולה שלו עם בית החולים - תפריט פסח גורמה למטופלים ולצוות. בין הנחייה במטבח לסדנת רזי תורת הצילחות שהעביר לצוות, הוא הספיק להגיש טעימות נבחרות מהתפריט המפואר לנדב חן מנכ"ל בית החולים.
השף המצליח עלה לאחרונה לכותרות לאחר שענת ויצמן, השחקנית הישראלית הוותיקה העלתה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה ובו היא ספדה למחבל וליד דקה, אשר הלך לעולמו בשל מחלת הסרטן.
 



לאחר שאדוני נחשף לפוסט המטלטל של ויצמן, הוא מתח ביקורת חריפה עליה ברשתות וכתב: "היצור הזה ושכמותה, שלצערי מסתבר שיש בתוכנו לא מעט מהגיס החמישי הזה של שונאי ישראל שבאים כביכול מתוכנו, כאלו שבזים ליהדות שלנו ושל עצמם ומעזים לתמוך במחבלים ובעוזריהם".

בהמשך הפוסט שפרסם נגד ויצמן, כתב השף מאיר אדוני: "מעניין אם אהבת פלסטין ומפלצות חמאס היו עוזרים לויצמנית להיאנס בעדינות יותר או להירצח בהומניות יותר מאלו שנרצחו, נאנסו והושפלו למוות במסיבה וביישובי העוטף. לצערי כאדם מאמין נראה לי שבורא עולם בעצמו כבר איבד עניין בעם ישראל. אחרת אין הסבר איך יש בתוכנו מפלצות שהולכות יד ביד עם מפלצות אויבנו המתועבים".

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה