רכילות עסקית

אחוזתו של אלביס פרסלי בסכנה? זו החלטת התובע הכללי של טנסי

התובע הכללי של טנסי בוחן אפשרות של ניסיון עיקול אחוזת הזמר אלביס פרסלי. לאחרונה החליטה חברת ההשקעות "Naussany"  להפסיק את מאמצי העיקול שלה נגד הנכס היוקרתי המכונה "גרייסלנד". התובע הכללי של טנסי: "ביקשתי מעורכי הדין שלי לבחון את הנושא הזה"

מערכת ice | 
אחוזת גרייסלנד (צילום ויקיפדיה)
האחוזה המפורסמת של הזמר האייקוני אלביס פרסלי מעסיקה בימים אלה את ג'ונתן סקרמטי, התובע הכללי של טנסי. על פי הדיווח של אתר החדשות ה-CNN , סקרמטי בוחן סוגיית ניסיון עיקול ביתו של פרסלי על ידי חברת השקעות פרטית. 
התובע הכללי של טנסי מעוניין לבחון את התנהלותה הבעייתי כביכול של חברת השקעות פרטית "Naussany", זאת בנוגע לתכנונה להוציא צווי עיקול נגד הנכס היוקרתי הידוע בשם "גרייסלנד", אשר בו התגורר אלביס פרסלי. ביום רביעי האחרון, חברת ההשקעות "Naussany" הפסיקה את מאמצי העיקול שלה נגד הבית המפורסם. 
השחקנית האמריקנית דניאל ריילי קאו, אשר ידועה כנכדתו ויורשו של פרסלי, הגישה מוקדם יותר החודש תביעה לעצירת מכירת העיקול בטענה כי הניירת של חברת ההשקעות הפרטית מזויפת וזו מנסה להונות את המשפחה.
"ביקשתי מעורכי הדין שלי לבחון את הנושא הזה, לקבוע את מלוא ההיקף של כל ההתנהגות הבלתי הולמת שאולי התרחשה, ולזהות מה אנחנו יכולים לעשות כדי להגן הן על יורשי אלביס פרסלי והן על כל אדם אחר שעלול להיות מאוים באופן דומה", אמר סקרמטי בהודעה הרשמית שהתפרסמה לאחרונה. 
על פי הפרסום של אתר החדשות CNN, חברת ההשקעות "Naussany" הפיקה ניירת אשר בתו של פרסלי, ליסה מארי פרסלי, לא עמדה בהלוואה של 3.8 מיליון דולר, לפני פטירתה בשנת 2023. לטענת חברת ההשקעות, בתו של הזמר האגדי השתמשה בנכס המכונה "גרייסלנד" כאמצעי לביטחון מצבה הכלכלי. 
לפי מסמכי המשפחה, אותם מסמכים נחשבים להונאה של חברת ההשקעות הפרטית. "ליסה מארי פרסלי מעולם לא הלוותה כסף מ'נאוסני השקעות' ומעולם לא נתנה שטר אמון ל'נאוסני השקעות'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה