רכילות עסקית

בהיקף של 25 מיליון שקל: זו השקעת הענק של המותג הישראלי

חברת עמינח השיקה קולקציית מזרנים, מיטות וספות אירוח לשנים 2025-2026. רונן בר שלום, מנכ"ל החברה: "עמינח עושה כל מאמץ אפשרי ומתאימה לכל לקוח את הפתרונות לחוויית השינה המדויקת והאיכותית ביותר"
מערכת ice | 
עמינח (צילום סטודיו עמינח)
עמינח, מותג השינה הוותיק בישראל, הודיע היום (שלישי) על השקת קולקציית המזרנים, המיטות וספות האירוח ל-2025-2026. מתוך ההבנה כי יש להתאים כל קולקציה לצרכי הלקוח, המותג הישראלי החליט לקדם מהלך אסטרטגי מעניין שעלותו מסתכמת ב-25 מיליון שקל.  
עמינח מקדמת קונספט שמוביל את הקולקציה אשר נקרא "Every night is a Gate away", קולקציה שעוצבה בהשראת הרצון להעניק לכל אחד את המקום הבטוח, השקט והאישי המתאים לו שהוא חדר השינה, זאת כאשר הלקוח הוא במרכז ומתוך הבנה ששינה טובה נותנת כוח ואנרגיה ליום שאחרי. הקולקציה החדשה כוללת מגוון רחב של מזרנים בטכנולוגיות מתקדמות, מיטות מעוצבות, בסיסי מיטה בבדים חדשים וטרנדיים, ראשים למיטה וכריות אורטופדיות. 
רונן בר שלום, מנכ"ל קבוצת עמינח, מסר: "הקולקציה החדשה שלנו מביאה את החלום לכל בית. שינה טובה היא לא מותרות, אלא בסיס לאיכות חיים טובה יותר. אנחנו מבלים כשליש מהחיים שלנו על המזרון במיטה ובשינה ועמינח מספקת לכל מגוון הלקוחות שלה ימים מלאי אנרגיה, בזכות לילות עם שינה מעולה. 
בזכות הידע, הניסיון, מגוון הפתרונות והטכנולוגיות המתקדמות, עמינח עושה כל מאמץ אפשרי ומתאימה לכל לקוח במיוחד את הפתרונות לחוויית השינה המדויקת והאיכותית ביותר". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה