רכילות עסקית

אדל בספלוב ספגה ביקורת אבל מקבלת קמפיין בשווי מיליון שקל

כוכבת הרשת אדל בספלוב קוטפת קמפיין חדש בכיכובה בשנה הרביעית, ואלו הפרטים המסקרנים על הפרויקט בו הושקע מיליון שקל
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
כוכבת הרשת אדל בספלוב שמצליחה לעורר סערות וביקורות רבות נגדה, קטפה הבוקר (שלישי) קמפיין בעונה הרביעית ברציפות בהשקעה של מיליון שקל. מותג הטיפוח הבינלאומי "ליראק פריז" בחר ביוצרת התוכן, המגישה ואשת העסקים אדל בספלוב שלה יש כ-564K עוקבים בעמוד האינסטגרם, כפרזנטורית המותג בישראל, בקמפיין זה תככב בספלוב, בהשקת סדרות מוצרים לפנים: סדרת פרוטוקול החדשה הכוללת מוצרים טיפוליים לפיגמנטציה ומוצרי רדיאנס להענקת זוהר מיידי, כמו כן סרום לשיזוף עצמי לפנים ולצוואר ללא צורך בחשיפה לשמש. 
סדרת פרוטקול החדשה של "ליראק פריז" כוללת מסיכה וסרום הכולל סדרה של 14 סשטים לטיפול ממוקד בכל סוגי העור עם 20% ויטמין C טהור המעניקים בוסט של  זוהר מידי ולאורך זמן לעור הפנים וכן סרום לטיפול בפיגמנטציה וסטיק בעל גוון המונע, מטפל ומסתיר לטיפול מיידי בפיגמנטציה. 
בנוסף, יושק סרום אנטי-אייג'ינג לשיזוף עצמי לפנים ולצוואר. הדרך הבטוחה והטבעית לשיזוף מושלם בלי שמש. סרום חדשני לפנים ולצוואר עם רכיבים טבעיים (97%)  לשיזוף אחיד עם תוצאות של גוון שזוף טבעי תוך 4 שעות, העור נראה מוזן, זוהר ורענן. 
לדברי אדל בספלוב: "אני נרגשת להיות הפנים של ליראק פריז לשנה נוספת. ליראק הפכו להיות חלק משגרת הטיפוח היום יומית שלי ואני גאה להוביל את הקמפיינים של החברה הזאת שהפכה להיות משפחה חמה. כאחת שאוהבת את עונת הקיץ ונמצאת המון בשמש אני רואה חשיבות רבה בהבאת סדרת מוצרים איכותיים ומוכחים קלינית ששומרים על העור למראה שזוף וגם לטיפול פיגמנטציה ולהענקת עור זוהר".
ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל אמרה: "אדל עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ליראק פריז והיא משדרת רעננות, איכות, יופי ואסתטיקה. זוהי אישה חזקה  ונערצת שמשלבת בין משפחה לקריירה ולא מתפשרת על טיפוח אישי. בזכות הצלחת אדל , המותג ליראק מראה צמיחה מתמדת  בישראל וכיום הוא אחד מהמובילים בשוק הישראלי".

קרדיט: שי פרנקו

קרדיט: שי פרנקו
כזכור, חברת "LIERAC PARIS" נוסדה בשנת  1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות).  ב-50 השנים האחרונות מיצבה  LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-קוסמטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל 65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-קוסמטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה