רכילות עסקית

רוני מאנה חוגג יום הולדת לבת, מי מהחברים הגיע למסיבה?

איש העסקים רוני מאנה חגג יום הולדת לביתו אריאה מאנה, בתפריט: יום הולדת בנושא "בת הים" ואורחים מפורסמים שנהנו מהשקט בזמן שהילדים הוציאו אנרגיות בציורי גוף. אז מי הגיע לכבד את האבא?
בן רז | 
רוני מאנה (צילום אינסטגרם)
איש העסקים רוני מאנה שמככב פעמים רבות בכותרות בתקופה האחרונה, חגג לבתו יום הולדת מושקעת ומתוקשרת ממש רגע לפני כניסת ערב יום השואה. בעולם הסושיאל מדיה של היום כולנו זוכים לראות את ימי הולדת המושקעים שאנשי העסקים והסלבס חוגגים לילדים אבל היומולדת האחרונה משכה לנו את העין בהשקעה הרבה והסלבס שהגיעו לכבד.
מני ממטרה, הגיע לעשות פעילויות לילדים, כמו כן הייתה גם עמדת ציורי גוף ודמות של בת הים הסתובבה בין הילדים ומי עוד היה שם? בסטורי שרוני מאנה העלה ראינו שבין המפורסמים שהגיעו לכבד ניתן לראות את: אופירה אסייג, אביבית בר זוהר, חיים רביבו ואשתו שגית רביבו, אמירה בוזגלו, סמיון גרפמן ועוד.
מה שתפס לנו את העין זאת החברות הטובה בין מאנה לאופירה אסייג, הברכה שרוני מאנה העלה לסטורי שלו בו הוא מברך חזרה את חברתו הטובה אופירה אסייג וכך כתב: "אופירה המלכה חיים שלי, אני אוהב אותה כל כך אין בחורה כמוה בעולם, נשמה עוזרת לי כל הזמן תודה אופירה".
  מתוך עמוד האינסטגרם של רוני מאנה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה