רכילות עסקית

עומר אדם פותח עסק מפתיע עם אחיו, השימוש למבוגרים בלבד

אחרי שכבש את איחוד האמירויות וקפץ למיאמי, עומר אדם חזר לארץ וכנראה הצטייד שם ברעב עסקי. אחרי ששמענו על שותפות של הזמר במסעדה חדשה באילת, מגיע דיווח על העסק החדש הבא שלו אליו ייכנס עם שותף מיוחד
מערכת ice |  5
עומר אדם (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עומר אדם)
עומר אדם מכניס את אחיו לעסקים. הזמר המצליח בישראל שכל שיר שלו זוכה מיד למיליוני צפיות נכנס לאחרונה לעולם העסקים שמחוץ למוזיקה. אדם כבר מחזיק במותג משקפי שמש על שמו, אך מסתבר שזאת רק דריסת הרגל הראשונה שלו בעולם העסקים.
 אדם בילה בחודשים האחרונים ברחבי העולם ואחרי שהות ארוכה באיחוד האמירויות כנראה חזר עם תובנות עסקיות מעניינות. אז מדובאי ישר לאילת – שם נכנס אדם שותף למסעדת חוף חדשה בשם "מיה" הממוקמת בטיילת הצפונית בעיר הדרומית.
כעת נרקמת עוד תוכנית עסקית חדשה ובתחום חדש והפעם אדם לא הולך לבד אלא מצרף אליו את אחיו הקטן, רועי. האחים לבית אדם החליטו להיכנס כשותפים במשקה אלכוהולי חדש בשם "אופוריה". המשקה הוא מז'אנר האלכוהול המעורבב, בסגנון וודקה עם משקה אנרגיה. ככל הנראה מדובר בכניסה לשותפות עם משקיע נוסף שגם פיתח את המוצר.

עומר ורועי אדם, צילום מסך מתוך אינסטגרם
בשבועות האחרונים ראינו תיעודים רבים של אדם באילת, גילינו שהנוכחות שלו בעיר ככל הנראה נובעת מכניסתו כשותף במסעדה, וכעת הדיווח על משקה האנרגיה-אלכוהול החדש מצטרף לרשימת העסקים של הכוכב ונראה שהוא משמר את תדמית ה"פאן" והחופש גם בעסקיו.
שוק האלכוהול בישראל ספג נפילה בסוף שנת 2020, ייתכן שמדובר בתוצאות משבר הקורונה בעקבותיו נסגרו הברים ואירועי התרבות. לאור העובדה שהתרבות, האירועים והמסיבות חוזרים בימים אלו מעניין כמה רווחי עומד להיות המשקה החדש של האחים אדם, יש מצב שהם נכנסים לעסק הזה בזמן הטוב ביותר שלו בישראל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחחח
    נירו הרומני 05/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלמו לי ולא אשתה משקה שערס פראחח קורא למשקה על שמו.. שינסה לשווק בדובאי למה פה הוא שרוף.. כמה כעס ומירמור אתם אומרים שיש לי?? אכן אתם צודקים..אבל בכל זאת שונה ארחי פרעחי פריחות וערסים
    סגור
  • 3.
    אחים
    איציק 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצלח, כמו שירתך, מר עומר אדם! הזמר החשוב ביותר בעשור האחרון.
    סגור
  • הזמר הכי חשוב?
    גבי 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שר כמו עגל גועה, שירים פח, התנהגות פח, אבל בהחלט מתאים לאווירה שהשליטו פה שירי פח, טיסות שוקולד, כיסאות מעופפים, חברי כנסת שקרנים, ראש ממשלה שקרן תחמן ונוכל, מתאים לנו זמר עלוב כזה
    סגור
  • 2.
    דיבורי פירסום
    יקיר 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זהפירסום יחצני אח של אדם הזמר המצליח מליוני צפיות אחי איפה אתה חי אתה רוצה לעשות שטיפות מוח לקוראים
    סגור
  • 1.
    פרענק פרך
    אירנה 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויי זמיר ישפיע על הנוער לשתות אלכוהול רק זה חסר לנו נוער מסטולים
    סגור