רכילות עסקית

פנינה רוזנבלום פותחת עסק חדש לתכשיטי יוקרה

פנינה רוזנבלום שמחזיקה במותג ענק על שמה שתחומים שונים פותחת עסק בתחום מפתיע ויוקרתי. המוצרים הראשונים יישלחו ללקוחות בצירוף מכתב אישי מרוזנבלום עצמה, "רוצה לחבר אנשים לרגעים החזקים בחייהם"
מערכת ice | 
אלון צופיוף פנינה רוזנבלום (צילום עינת גולן)
אשת העסקים פנינה רוזנבלום חתמה על הסכם פעילות משותפת עם חברת ZOFIOF  ,המתמחה בייצור תכשיטי יוקרה ייחודיים, ובכך מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום חדש של ייצור בלעדי ושיווק סדרת תכשיטי יוקרה מעוררי השראה תחת המותג Diamonds Love  מבית פנינה רוזנבלום.
הקולקציה שעוצבה על ידי פנינה רוזנבלום בשיתוף מעצבי חברת ZOFIOF, כוללת סדרת צמידי יוקרה מודולריים, המיועדת לנשים ולגברים כאחד, במראה ספורט- אלגנטי, שתוצע במחירים נגישים. הצמידים עשויים חוטים עמידים העשויים מחומרים מתקדמים וחזקים המיועדים לתכשיטי יוקרה, עליהם ניתן להלביש תליוני אותיות העשויים זהב ומשובצים יהלומים איכותיים.
סגירת התליונים על גבי החוטים נעשית באמצעות מנגנון פטנט חזק וייחודי. כל תליון אות מתומחר בנפרד, כך שכל לקוח יכול לבחור בהתאמה אישית את האותיות הרצויות לו ולהוסיף ולהסיר כראות עיניו. ההשראה לקולקציה ושמה מקורם באלמנט המשפחתיות והצמידים מטרתם לאפשר לכל אדם לחבר אליו באופן סימבולי את בני המשפחה והאנשים האהובים עליו ביותר. הקולקציה תשווק תחת הסלוגן "חברי את המשפחה אליך".
פנינה רוזנבלום הגיבה על העסק החדש ואמרה, "בעוד שחברת פנינה רוזנבלום ידועה בעיקר בתחום הביוטי, המזון, מוצרי CBD ומצעים, זוהי הפעם הראשונה שלשורת המוצרים מצטרפת קולקציית תכשיטי יוקרה. הדבר בא בתזמון מושלם עם הפיכתי לסבתא בפעם הראשונה על ידי ביתי חן. המיזם החדש שנערך בשיתוף עם חברת תכשיטי צופיוף, דור שלישי למשפחת יהלומנים, הוליד קולקציה יוקרתית המיועדת לכל המשפחה, אשר מעבר למראם היפה של התכשיטים, מעניקה לרוכש ערך סנטימנלי מיידי וחיבור לאנשים ולרגעים החזקים והמעצימים ביותר בחיים".
אלון צופיוף, מנכ"ל ובעלים של חברת ZOFIOF אמר כי, "התכשיטים בקולקציה מיוצרים ברמת גימור גבוהה ביותר. מאפייני היהלומים המשובצים באותיות: צבע קולקשיין D-E-F , דרגת נקיון SI-VS  וחיתוך בדרגת אקסלנט. כמו כן, כל תכשיט כולל תעודה גמולוגית המפרטת את ערך התכשיט ומאפשרת לבטחו בכל חברת ביטוח ולהעבירו מדור לדור. בשלב ההשקה הראשוני תשקיע החברה כרבע מיליון ש"ח במאמצי שיווק ופרסום, ואף תעלה בקמפיין רחב היקף שיכלול פרסומת, הפקת קטלוג, מודעות במגזיני נשים ופרסום בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות".
התכשיטים אשר יוצעו למכירה החל מחודש יוני הקרוב באתרי האינטרנט של פנינה רוזנבלום ותכשיטי צופיוף במקביל, מגיעים בקופסא מהודרת מוטבעת בלוגו ומכתב אישי ומרגש מפנינה רוזנבלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה