רכילות עסקית

מה עשו אבי בניהו ושגריר יפן בישראל במסעדת 'יקימונו'?

יועץ התקשורת הוותיק הגיע להשקת הספר "טעם נרכש" שכתב חברו יו״ר לישכת המסחר ישראל-יפן רוני ברנשטיין ושם פגש את קואיצ׳י מיזושימה, רגע לפני שהמשחקים האולימפיים בטוקיו יצאו לדרך
מערכת ice |  1
אבי בניהו (צילום סיון פרג')
רגע לפני פתיחת המשחקים בטוקיו היום (שישי), יועץ התקשורת אבי בניהו זכה להכיר את שגריר יפן בישראל קואיצ׳י מיזושימה במסעדת ״יקימונו״ בארוע השקת ספרו של חבר יו״ר לישכת המסחר ישראל-יפן רוני בורנשטיין ״טעם נרכש״.
בורנשטיין הוא איש עסקים ויזם הפעיל בשוק היפני עשרות שנים. זכה לעיטור קיסר יפן וראש ממשלת יפן של ״מסדר השמש העולה״ וכן עיטור ממשרד החוץ של יפן על פועלו לקידום ופיתוח היחסים בין ישראל ויפן.
בורנשטיין הוא יבואן רוטב הסויה קיקומן וכן מאות מוצרים יפניים באמצעות חברת ראקוטו דיפלומט. כמו כן הוא בעל שליטה בחברת ביודליה תעשיות מיקרוביולוגיות יצרנית חומרי הדברה ידידותיים לסביבה, חברת גרמזה פרמצבטיקה יבואנית תוספי תזונה ובחברת רבינטקס אקספורט ארז בע״מ מבית שאן יצרנית של מיגון צבאי, קסדות ופתרונות בליסטיים.
בניהו הוא איש תקשורת ישראלי, בעבר דובר צה"ל בדרגת תת-אלוף, מפקד גלי צה"ל, יועץ התקשורת לענייני ביטחון לראשי הממשלה יצחק רבין ושמעון פרס, יועץ התקשורת לשר הביטחון יצחק מרדכי, עיתונאי ופרשן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אתם רוצי מבניהו? הוא כשבריו סתם חקלאי
    רם 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    , והוא היה קצת מעורב בפרשת ברק אשכנזי כיועץ של רונית אשכנזי ..
    סגור