רכילות עסקית

מנכ"ל מרצדס ישראל ומנכ"ל כלמוביל הרימו אירוע מטורף ללקוחות

כלמוביל מרצדס קיימה בעמק חפר אירוע לקוחות חגיגי אותו אירחו נשיא ומנכ"ל כלמוביל יניב שיראזי ומנכ"ל מרצדס ישראל גילי פריאנטה. האורחים זכו לאטרקציות מטורפות הופעה של ריטה ורמי קלינשטיין וארוחת מישלן של מושיק רוט
מערכת ice | 
בעלי כלמוביל מרצדס ישראל (צילום יחצ)
כלמוביל מרצדס קיימה אמש (שני) אירוע לקוחות חגיגי במתחם הקאי בעמק חפר בהופעה פרטית ללקוחות של רמי וריטה וארוחת מישלן של השף מושיק רוט. את האירוע אירחו יניב שיראזי נשיא ומנכ"ל קבוצת כלמוביל, גילי פריאנטה מנכ"ל מרצדס ישראל. וענת וד"ר שמואל חרלפ מבעלי כל מוביל כיבדו בנוכחותם. 
כאמור, חברת כלמוביל יבואנית מרצדס קיימה אירוע לקוחות, בניצוחו של השף מושיק רוט עם הופעה מרגשת פרי האיחוד המסקרן של רמי וריטה. מאות מוזמנים הגיעו לחוות, לטעום, לשוחח, לשיר ולרקוד תוך הקפדה על נוהלי קורונה כולל מסיכות ממותגות מרצדס. לצד מתחם האוכל והשתייה נפרשו במתחם להנאת האורחים, עשרות מדגמי מרצדס השונים, בהם דגמי החשמל פורצי הדרך החדשים, עם הפיתוחים הטכנולוגיים המרתקים.
בין האורחים: עדי אופק, מנכלית מרכז הפיתוח של מרצדס בישראל, עו"ד ציון אמיר ובתו ירדן, משה טרי, ד"ר סאמר חאג' יחיא – יו"ר בנק לאומי,  עדי צין, מוטי פרידמן, יורם כדורי, עו"ד אילן בומבך, מיקי שמו, אורן אלעזרא- מבעלי אלבר, יורם אדלר, גלית פרבר שרצקי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה