רכילות עסקית

מנכ"ל ג'נס גלובל הפתיע את מיכל ינאי בצילומים לקמפיין

מנכ"ל ג'נס גלובל הפתיע את הפרזנטורית הישראלית הראשונה של המותג בצילומים לקמפיין הדיגיטל החדש של החברה, השניים הרימו אחד לשני ואפילו הצטלמו למזכרת
מערכת ice | 
דני פלד, מנכ"ל חברת JEUNESSE GLOBAL ומיכל ינאי (צילום איציק בירן)
בסוף השבוע התקיימו צילומי הקמפיין הראשון בישראל עבור החברה הבינלאומית למוצרי אנטי אייג'ינג "ג'נס גלובל" בכיכובה של הפרזנטורית החדשה מיכל ינאי, באולפני וירטואלס בתל אביב.
לאחרונה בחרה החברה לראשונה בשגרירה מקומית – מיכל ינאי וזהו הקמפיין הראשון של ינאי עבור החברה. במסגרת הקמפיין, שהיה בהשקעה של 300 אלף שקל, מיכל הצטלמה לסדרת סרטונים עם מוצרי הדגל של החברה בהם התנסתה מבעוד מועד והביעה את דעתה עליהם. קמפיין הדיגיטל עתיד לעלות לאוויר לקראת החגים. 
במהלך הצילומים הודיעה מיכל כי היא ומשפחתה עושים רילוקיישן ליוון. על הסט פגשה ינאי את דני פלד מנכ"ל ג'נס גלובל, והשניים הצטלמו לתמונה למזכרת.
דני פלד, מנכ"ל חברת ג'נס גלובל: "שיתוף הפעולה בין מיכל לג'נס גלובל נוצר מתוך הזדהות עם עולם התוכן הרחב שמייצגת מיכל הכולל אורח חיים בריא, צעיר ונמרץ ועל כן החיבור שלה אלינו הוא טבעי ונכון. אני בטוח שהקמפיין הראשון והחדש יסייע ללקוחות נוספים להיחשף לחברה ולמוצריה וליהנות מהיתרונות שהם מציעים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה