רכילות עסקית

מוטי בן משה השיק את 'אקסטרה-ריטייל', מי הגיעו לכבד?

באירוע השקה במשרדי החברה בראש העין, שורה של אנשי עסקים כמו הבעלים של קבוצת אלון רבוע כחול ישראל המחזיקה ב'אקסטרה ריטייל', שי באב"ד- מנכ"ל אלון רבוע כחול, שלמה זהר שמשמש יו"ר 'אקסטרה ריטייל' ודודי כהן המנכ"ל של הקבוצה
כפיר אדר | 
השקת אקסטרה ריטייל (צילום שלומי מזרחי)
לאור הרחבת הפעילות הקמעונאית של נעמן גרופ, הקבוצה משנה את שמה למתכונת הפעילות החדשה ותיקרא מעתה 'אקסטרה ריטייל'. באירוע השקה נוצץ אמש (ראשון) במשרדי החברה בראש העין, נכחו איש העסקים מוטי בן משה ושורה של אנשי עסקים שהגיעו לכבד.
בן משה הבעלים של תאגיד האנרגיה האירופי אקסטרה הולדינג ואקסטרה ישראל, בעלת קבוצת אלון רבוע כחול ישראל המחזיקה ב'אקסטרה ריטייל', אירח את שי באב"ד, מנכ"ל אלון רבוע כחול, שלמה זהר, יו"ר 'אקסטרה ריטייל' ודודי כהן, המנכ"ל, וגם השף אסף גרניט, היועץ המקצועי של המותג נעמן, ועדי הימלבלוי, הפרזנטורית של מותג הלאנז'רי היוקרתי בוניטה דה מאס שנרכש בשנה שעברה על ידי 'אקסטרה ריטייל'.
בעיצומה של מגפת הקורונה רכשה נעמן גרופ את מותג הלאנז'רי היוקרתי בוניטה דה מאס, שלתוכו היא מיזגה גם את חברת קורל מודל, המייצרת ומשווקת מותגים פרטיים ייחודיים כגון בגדי הים בננה, SIS, מותג ההלבשה פנאיTEHABAD , לרשתות מובילות בשוק הישראלי וביניהן: המשביר לצרכן, H&O ועוד.
אקסטרה ריטייל, (לשעבר 'נעמן גרופ') הינה חברה פרטית בבעלות אלון רבוע כחול ישראל שבבעלותו המלאה (100%) של איש העסקים מוטי בן משה, הבעלים של תאגיד האנרגיה האירופי אקסטרה הולדינג , הפועל בישראל, באמצעות חברת אקסטרה ישראל. הקבוצה שולטת, בין השאר, ברבוע כחול נדל"ן, בקבוצת האנרגיה, הנדל"ן והקמעונאות דור אלון, ברשתות המיני סופרמרקט וחנויות הנוחות אלונית ו-am:pm, בתחנות כח לייצור חשמל, בחברת החיתום אקסטרה מייל ובאחרונה זכתה גם בזיכיון להפעלת התחבורה הציבורית באשכול נתניה באמצעות אקסטרה תחבורה ציבורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה