רכילות עסקית

אפי שקדי הכריע: זו קבוצת הכדורסל שתקבל ממני חסות

אפי שקדי, בעלי אפי קפיטל נדל"ן, יעניק את החסות הראשית למכבי ראשון לציון בכדורסל, והקבוצה תיקרא מעתה על שם חברת הנדל"ן. על  פי הערכות, החסות נחשבת לאחת הגבוהות ביותר בליגה
מערכת ice | 
יצחק פרי אפי שקדי גיא גודס (צילום עינב כהן)
חברת אפי קפיטל נדל"ן, נכנסת לראשונה לעולם הספורט לאחר 15 שנות פעילות, והחליטה על מתן חסות למועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון של גיא גודס. 
בעלים ומנכ"ל של אפי קפיטל, אפי שקדי, נפגש עם יו"ר המועדון, יצחק פרי, המאמן, גיא גודס, וקפטן הקבוצה, נועם דוברת, בה הכריזו על המהלך של חברת הנדל"ן עם מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון. הקבוצה תיקרא בעונת המשחקים הקרובה מכבי "אפי קפיטל" ראשון לציון. מדובר בחסות ראשית, שעל פי הערכות נחשבת לאחת הגבוהות ביותר בליגה.
שקדי מסר לאחר המפגש כי "יש הרבה מן המשותף בין עולם התוכן הנדל"ני לעולם התוכן הספורטיבי. אנו מאמינים כי יש חשיבות רבה בתמיכה בקבוצות הספורט בישראל הן בממד פיתוח דור העתיד והן ביצירת גשרים בין תרבויות, קהלים ואנשים. כחברה שבונה ומקדמת את פיתוח הארץ אנו שמחים לקחת חלק בחיזוק הספורט המקומי".
יו"ר המועדון, יצחק פרי הוסיף "אני שמח על החלטת חברת ״אפי קפיטל נדל״ן״ להיות נותנת החסות הראשית של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון. אפי הינו אדם שהוכיח ב-20 השנים האחרונות אמינות, מקצועיות ללא פשרות, שקיפות וחדשנות בשילוב עם תרומה לקהילה. מאמין שהחיבור בין שני גופים שמטרתם להוביל, לגדול ולהשפיע יניב הצלחות רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה