רכילות עסקית

בעלי מלונות בראון חוגגים: מלון בנתב"ג ב-100 מיליון שקל

חמישי האחרון התכנסו במסעדת מלי-מלו ברופטופ "הוטל בובו" מקבוצת מלונות בראון כל השותפים להקמת המלון הראשון בנתב"ג להרמת כוסית לרגל חתימת החוזה להקמת המלון
מערכת ice |  1
שי דיעי ויפעת אקסל מקבוצת סימבה-לוי, יורם שפירא מרשות התעופה, וליאון אביגד מקבוצת מלונות בראון (צילום שחף סגל)
בחמישי האחרון התכנסו במסעדת מלי-מלו ברופטופ "הוטל בובו" מקבוצת מלונות בראון כל השותפים להקמת המלון הראשון בנתב"ג להרמת כוסית לרגל חתימת החוזה להקמת המלון. בין המוזמנים בכירי רשות שדות התעופה, ביניהם המנכ"ל, ניצב בדימוס יעקב גנות, יו"ר הרשות אלוף במיל' יצחק גרשון ויורם שפירא, סמנכ"ל המסחר והפיתוח,  בכירי מלונות בראון ביניהם המייסד והבעלים המשותף ליאון אביגד והמנכ"ל אושרי דרעי וכן יפעת אקסל ושי דיעי מקבוצת סימבה-לוי, השותפה והמבצעת את הפרויקט.
סמנכ"ל הרשות, יורם שפירא: "חלמנו את הפרויקט במשך 15 שנים, ומצאנו את האנשים הכי מצוינים לעבוד איתם. פוטנציאל העסקים בנתב"ג הוא הגדול ביותר במדינת ישראל, ומלון כזה יעמיד אותנו בשורה אחת עם הנמלים המובילים בעולם".
אביגד ואקסל הודיעו כי בכוונתם להקים "מלון אייקוני, שיבלוט בנוף של נתב"ג וימשוך אל 400 חדריו המשתרעים על שטח של 7.5 דונם לא רק אנשי עסקים וצוותי אוויר אלא נופשים של ממש, שיבואו להנות מהעיצוב פורץ הדרך, הבריכה על הגג, אולם הכנסים, מתחם הספא והנוף הפנורמי עוצר הנשימה של ההמראות והנחיתות".
ההכרזה על המלון יצאה כבר בדצמבר 2019. מאז, בסיוע המאמצים המשפטיים של עו"ד יניב סולמי נמצאה השותפה החדשה – קבוצת היזמות סימבה-לוי, קבוצת יזמות מהמובילות בתחומה בעולם המורכבת ממיזוג של שתי חברות: קבוצת סימבה, המבצעת בעשור האחרון השקעות משמעותיות בתשתיות אנרגיה,  מים, חקלאות וסייבר, כאשר רוב הפעילות מתרחשת במדינות יבשת אפריקה, מזרח אירופה, אמריקה הלטינית ובהודו וקבוצת יהודה לוי, המשקיעה מזה שלושה דורות ו-70 שנים בנדל"ן מניב על כל סוגיו ברחבי הארץ, לרבות בנדל"ן בעולמות התיירות.
קבוצות בראון וסימבה-לוי יהיו שותפות בתכנון והקמת המלון. המלון יופעל על ידי מלונות בראון, המפעילה כיום 21 מלונות בכל רחבי הארץ, מלונות נוספים באירופה וכן את מתחם הספא בטרקלין המלך דוד. חוזה השכירות הוא ל-25 שנים, בתומם יעבור המלון לידי רש"ת במסגרת הסכם הקומבינציה שהבטיח למלון בלעדיות בשדה למשך 10 השנים הראשונות וכן הטבות נוספות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה ידחפו מלון בתוך המקום הקטן הזה
    אסתי 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שזה לא יצור פקקי ענק
    סגור