רכילות עסקית

מנהלי ראפיד פינקו את העובדים במסיבת ענק

לילה שלם על גג בנייני עזריאלי עם דיג'יים מהטופ העולמי, מנהלי ראפיד פינקו את עובדי החברה, אורחי העובדים וזוכי החידה שפורסמה שבמהלך השבוע מהקמפיין במסיבת ענק:  "העובדים משקיעים מדי יום במסירות ועבודה קשה וחשוב לנו לתגמל אותם"
מערכת ice | 
מייסדי ראפיד (צילום יחצ)
חברת ראפיד (Rapyd) חגגה בסוף השבוע שעבר במסיבת ענק. האירוע המדובר נערך בלילה שבין רביעי לחמישי והתקיים בשני מוקדים. תחילה, עובדי החברה הוזמנו לגג בנייני עזריאלי בתל אביב, שם נערכה מסיבה בה יתקלטו הדיג'יים טייסטו, nervo, וסקאזי. לאחר מכן, עובדי החברה עברו לביתן 1 שם התחילה המסיבה הענקית בה הופיעו דיג'יי טייסטו, מרטין גריקס, ארמין, nervo, סקאזי, איתי גאלו ואינפקטד מאשרום. לאירוע זה הוזמנו עובדי החברה, אורחי העובדים והזוכים בפתרון החידה שפורסמה במהלך השבוע כחלק מהקמפיין.
מטרת המסיבה הייתה לציין את נקודת השיא אליה הגיעה ראפיד בהייטק העולמי, בישראל ובתל אביב. מדובר באירוע בסדר גודל שטרם נראה בארץ, ואליו הגיעו האומנים הגדולים ביותר בעולם. מטרה נוספת של המסיבה היא להנגיש לעובדי החברה אומנים מחו"ל, לאחר שנתיים בהן נגיף הקורונה הקשה על קיום אירועים ומסיבות.

התקליטן טייסטו במסיבה של ראפיד. צילום: אקליפס מדיה
כהכנה למסיבה, השיקה ראפיד קמפיין שילוט חוצות נרחב וכמו כן פורסם ברשת אתגר טכנולוגי חדש, שמיועד לגיוס אנשי טכנולוגי לחברה. מטרת החידה היא גיוס הטובות והטובים ביותר לחברה. בשילוט המדובר היה ניתן להבחין בכמעט כל נקודה מרכזית בעיר- החל מכיכר אתרים, דיזינגוף סנטר, מגדלי עזריאלי, תחנות אוטובוס רבות בעיר, דף אינסטגרם סודי ועוד.
בנוסף לקמפיין השילוט, החברה ארגנה מספר אירועי פתע ברחבי העיר בהם הפתיעו דיי ג'יי טוקסיק את העוברים ושבים בטיילת תל אביב בהופעה ספונטנית, דיי ג'יי סקאזי את עוברי האורח ברוטשילד ואיתי גאלו הופיע בשוק הפשפשים. מעבר לכל זה התקיימו בסמוך למלון הילטון ובדיזינגוף מופעי רחפנים שהציגו את סמל המסיבה שאפיין גם את שלטי החוצות ומיתג את מסיבות הפתע והמסיבה המרכזית. בכל מסיבת רחוב מסוג זה חולקו גם חולצות ממותגות שנורו על ידי תותח חולצות למרחקים וגלידות ממותגות עם סמל המשולש שעל פיו מותגה המסיבה.
אריק שטילמן, מנכ"ל וממייסדי חברת Rapyd מסר כי "העובדים בחברת ראפיד משקיעים מידי יום במסירות ובעבודה קשה,  ולכן חשוב לנו לתגמל אותם. אנו רוצים להציע מקום עבודה חוויתי ומתגמל, אליו העובדים נהנים להגיע מידי יום לעבודה. כמו כן באמצעות המסיבה אנו מצפים להגיע לעובדים נוספים ולהציע להם להצטרף אלינו לחברה. באירוע מתמשך וגדול, בסדר גודל כזה, שמנו דגש על בחירת ספקים כך שנסייע לעסקים קטנים לצמוח לאחר משבר הקורנה. בחרנו ספקים ממקומות שונים בארץ, בניהם עוטף עזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה