רכילות עסקית

אייל גולן ועומר אדם גייסו סכום עתק לפתחון לב

פותחים את הלב עם כוכבי NEXT: משדר ההתרמה של "פתחון לב" ברשת 13 גייס 3,499,920 מיליון שקל לנזקקים תוך שהוא מוביל את טבלת הרייטינג בשעות הפריים טיים. מי עוד לקח חלק במשדר?
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן)
אמש (ראשון) שודר ברשת 13 משדר ההתרמה השישי של ארגון "פתחון לב", הפועל שבירת מעגל העוני. בפעם הראשונה מאז החל משבר הקורונה, המשדר התקיים בנוכחות קהל. בתום הערב, נתרמו 3,499,920 שקלים אשר יהפכו בהקדם ל- 38,888 ארוחות לחג החנוכה למשפחות נזקקות וקשישים אשר נקלעו למעגל העוני.
המשדר, בהנחיית יעל בר זוהר ודידי הררי, אירח על הבמה בהיכל מנורה בתל אביב את מופע NEXT - ממיטב הזמרים הישראליים: אייל גולן, עומר אדם, שרית חדד, יובל דיין, מארינה מקסימיליאן, עידן חביב ורביב כנר.
 
מוקד התרומות שודר בלייב ממשרדי "סלקום" בהנחיית פז רובינזון ודנית גרינברג לצד תרומות נדיבות של גופים מסחריים רבים, צופי המשדר פתחו את הלב ותרמו בהמוניהם וכמעט והצליחו לעמוד ביעד הגבוה שהוצב בתחילתו של הערב אשר עמד על 40,000 ארוחות חג. בשל כך החליטו ב"פתחון לב" להשאיר את אפשרויות ההתרמה פתוחות בימים הקרובים בכדי לעמוד ביעד.
 
אלי כהן,
מנכ"ל פתחון לב, מסר: "צריך להודות בראש ובראשונה לעם ישראל – שמוכיח שיודע הוא להתאחד ולעמוד אחד לצד השני בזמנים קשים. הווריאנט החדש מעורר גם בקרבו חרדה גדולה מכיוון שאנו עדיין חווים את הקשיים שהשאיר תחילתו של המשבר עם גל פיטורים ענק וחוסר וודאות כלכלית לאלפי רבים בארץ. בזכות סכום של כמעט 3.5 מיליון שקלים שנתרם הערב במשדר ויחד עם שותפינו ברשת 13, נדאג להדליק את האור בחג החנוכה לעשרות אלפי משפחות בישראל. אני מבקש להודות לנותני החסויות, לאמנים שהתגייסו, למנחים ולאנשי ההפקה, לחברות המסחריות שתרמו בנדיבות לב והכי חשוב – לעם ישראל שגילה ערבות הדדית מרגשת ומופלאה". 
 
"תודה מיוחדת לערוץ 13 שלא רק נרתם למשימה אלא גם הוביל משדר שהציג נתוני צפיית שיא למשדרי התרמה - כמה משמח לראות שטלביזיה חברתית עם מטרה טובה מובילה את טבלאות הצפייה. אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולתרום בימים הקרובים על מנת לסייע לעמידה ביעד. ניתן לתרום דרך *5068, או באתר פתחון לב או דרך אפליקציית פייבוקס".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הכול בגלל עידן חביב המלך (ל"ת)
    רינת 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור