רכילות עסקית

ויצו חוגגות את חנוכה, זו הזמרת שהגיעה לאירוע בארגון

חגיגות חנוכה התחילו עם הדלקת נר ראשון של חנוכה אתמול, בארגון ויצו קיימו אירוע שכלל טקס הדלקת נרות והופעה פרטית, וזו הזמרת שהגיעה להרקיד את עובדי הארגון
מערכת ice |  1
ויצו (צילום ויצו)
חג חנוכה שהתחיל אתמול (ראשון) מזמן אירועים רבים בארגונים ובחברות, כשאתמול ערב, לרגל הדלקת הנר הראשון, הנהלת ויצו על כלל עובדיה וכן נציגות מבית ההורים של ויצו חגגו את חג החנוכה עם טקס הדלקת נרות חגיגי. כולם נהנו מהופעה של הזמרת אילנית לכבוד המאורע, כולל דיירי האוכלוסייה המבוגרת שנהנו ורקדו לצלילי השירים של אילנית.
אניטה פרידמן, יו"ר ויצו: "אני מברכת את עובדי ויצו, דיירי בית ההורים - כל מי שהגיע לחגוג איתנו הדלקת נר חנוכה. עברנו שבוע עמוס ב"חושך" - השבוע שעבר היה בסימן המאבק באלימות כלפי נשים, ואנו היינו במרכז הבמה, בנושא שבמהותו הוא קודר ומטריד. והנה היום, במעבר חד, מתוך החושך יצאנו אל החג שבמרכזו - אור. חנוכה הוא בעצם יום העצמאות הקדום שלנו, חג שמסמל את הכמיהה שלנו לחרות, את האומץ להקריב למענה, ואת שאיפת הדורות מאז ועד היום, לחיות כיהודים, חופשיים ועצמאיים, בארץ ישראל.
 
"הנרות הללו שהדלקנו היום, הם אמנם לכבוד הגבורה של אבותינו ואימהותנו מפעם, אבל אם רוצים, אפשר גם לראות בהם סמל לכבוד גיבורי וגיבורות ימינו אלה, ולכבוד עתיד טוב לדורות הבאים. אנחנו גאים לארח היום את אחד מסמלי התרבות הישראלית - הזמרת אילנית, שפעמיים ייצגה את ישראל באירוויזיון, ועכשיו מופיעה בויצו - לכולכם חג חנוכה שמח, והרבה אור בחייכם, היום, בימי החג, ובכלל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאפו על הבחירה
    קשיש 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויישר כוח לאילנית
    סגור