רכילות עסקית

בכירי המשק הגיעו לאירוע ההתרמה השנתי של עלם

בכירי המשק הגיעו לחגוג עם עמותת עלם את ערב ההתרמה השנתי שלה בו ניצברו מיליון וחצי שקל לטובת פעילות העמותה. בין הנוכחים: יו"ר בנק הפועלים, מנכ"ל מליסרון וגיל אגמון מבעלי חברת דלק
מערכת ice |  2
ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, שלום זינגר, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, נאוה ברק נשיאת עלם ואיש העסקים דן טהורי (צילום איציק בירן)
למרות סופת "כרמל", שהביאה עימה גשמים רבים ואווירה חורפית, השבוע חגגה עמותת עלם, המסייעת לנוער וצעירים בסיכון, את ערב ההתרמה השנתי שלה. הנוכחים באירוע סיפרו כי היה זה ערב מרגש ומרטיט עם סיפורים מפי צעירי ובוגרי עלם, שריגשו את הקהל עד דמעות. האירוע הגיע לסיומו עם הופעה של עברי לידר, שהתערבב עם הקהל והעמיד את כולם על הרגליים.
אירוע ההתרמה לעמותה, החוגגת 38 שנה להקמתה, נערך באוניברסיטת תל אביב (אולם סמולרש) והוקדש למען נוער בסיכון. האירוע התקיים במעמד שר הרווחה מאיר כהן (שנבצר ממנו להגיע בשל הנחיות הקורונה החדשות, אך שלח ברכה מצולמת), נשיאת עלם - הגברת נאוה ברק, יו"ר העמותה - מר שלמה ינאי ומנכ"לית העמותה - הגברת ענבל דור קרבל. בערב ההתרמה, בחסות ראשית של חברת שברון, נאספו מליון וחצי שקל לטובת פעילות העמותה ביותר מ-80 הפרויקטים שהיא מפעילה ברחבי הארץ.
הסיפורים המטלטלים בערב, שלא השאירו אף עין יבשה, היו של צעירי ובוגרי עלם ששיתפו את הקהל בסיפורם האישי, על הדרך הארוכה שעברו, והשינוי העוצמתי שחוו בזכות הנחישות והקשר המיוחד שנרקם עם עלם. אות יקירי עלם הוענק לבנק הפועלים, אותו ייצגה נעמה הלוי-פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק, ולעו"ד צביקה אגמון, על פועלם הרב למען העמותה לאורך השנים.
את הערב הנחתה בהתנדבות אשת התקשורת פאולה רוזנברג ביחד עם בוגר עלם, והזמר עברי לידר סחף את כולם בריקודים ושירים. במהלך הופעתו, הוא הזמין לבמה בהפתעה את הדס ונעמי, שתי צעירות בעלם, שכל אחת מהן ביצעה איתו שיר וביחד ריגשו את הקהל עד דמעות. בנוסף הופיע בשיר מקורי יוני, צעיר בעלם.
לאירוע הגיעה צמרת הקהילה העסקית שתומכת בעמותת עלם במשך שנים רבות. בין השמות: ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים; סוזי ודן פרופר, תעשיין ואיש עסקים; גיל אגמון, מבעלי חברת דלק; יעל ושבתי שביט, ראש המוסד לשעבר; מגי ושמואל שילה, יו"ר קבוצת סקופ; נעמה הלוי-פאר, יו"ר האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים;  חברת הוועד המנהל בעלם טליה וגד זאבי, איש עסקים; משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון;  מיכל ברוורמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל; דן טהורי; אורנה קליינמן, מנכ"לית מעבדות סאפ (SAP) ישראל; שרון דיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בנובה;  עירית תאומים; עידו הר-טוב, מנכ"ל גיתם; עליזה ופרופ' אריאל יפו; איילת שילה תמיר, מנכ"לית הקרן לידידות; פרופ' דנה ודן מרגלית עיתונאי;  וליאורה לנדאו, אשת עסקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערב התרמה לצורכי פרסומו של בנק הפועלים בכאילו בפועל
    פלורה על חשבון עמלות 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערב התרמה לצורכי פרסומו של בנק הפועלים בכאילו בפועל הבנק תרם רק את המקום ומצעד שופוני של עוכרי ישראל
    סגור
  • 1.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים
    יצחק כהן 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים פרטים בפייסבוק
    סגור