רכילות עסקית

רוני מאנה ואופירה אסייג במחווה מרגשת

החברים איש העסקים רוני מאנה ומגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, התכנסו ביחד עם לאה שנירר בשביל יוזמה לגיוס כסף עבור הליך פונדקאות לאישה שרוצה להיות אמא בהליך פונדקאות "ולכל אחת מגיע להיות אמא"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג רוני מאנה (צילום אינסטגרם)
מגישת הטלוויזיה, אופירה אסייג, נפגשה היום (חמישי) עם לאה שנירר ואיש העסקים רוני מאנה, בבית קפה, וזאת כדי לעודד גיוס כסף שנערך עבור זוג הורים הרוצים להביא ילד נוסף בהליך פונדקאות.
אסייג ושנירר כבר העלו סרטון משותף ביחד, כאשר אליהם הצטרף גם היזם רוני מאנה - חברה של אסייג, שאף קיבלה אותו בקבלת פנים חמה: "רוני מאנה נשמה", ואף הוסיפה כי ילדיה מכנים אותו "רוני מאנה התותח". בסרטון, מפרטים השלושה לסיבה להתכנסות: "יוזמה משותפת שלנו לעזור לאישה יקרה שרוצה להיות אמא", ושנירר הוסיפה "ולכל אחת מגיע להיות אמא".
 
היוזמה של אסייג התפרסמה בעמוד האינסטגרם החזק שלה, ומגישת הטלוויזיה אף צירפה קישור לתרומות וביקשה מעוקביה לתרום "והנה רוני מאנה כבר תרם", ואיש העסקים אכן אימת כי הוא כבר תרם וביקש גם משאר עוקביו לתרום.
עוד לפני כן העלתה אסייג סרטון נפרד עם לאה שנירר ופרגנה לאורחת: "יש רשימה של אנשים שיושבים איתי לקפה, אבל ה-לאה הזאת מעניינת אותי ומאתגרת אותי, כל פעם שאני יוצאת ממנה אני מרגישה שהייתי בניו יורק".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחת סוסה ואחד שם על הראש זנב סוס (ל"ת)
    מריו 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אופיר הגבר
    חיח 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הןא גבר 100 אחוז גבר והשני נמייה על הראש מה נסגר?????????????
    סגור
  • זו לא נמיה זה ארנב מת ... (ל"ת)
    טל 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מונגול
    מונגול שרק פיונה 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האישה הכי יפה בארץ והגבר עם הבלורית הכי מרשימה איזה שער סמיך נוצץ שחור מה הסוד של שטיחוני? ומה הסוד של היפהפיה איזה לוק של מלכת יופי. זהו כל הלילה במחשבות על החתיכה ההורס אופיר הגבר
    סגור