רכילות עסקית

מרים אדלסון: "האיום של איראן הפך להזדמנות"

מו"ל ישראל היום הגיעה לביקור בישראל ונשאה דברים בכנס של העיתון ופרגנה לאירוע שרי החוץ שארגן לפיד בשדה בוקר: "אירוע שבן גוריון לא חלם שיתממש". ברקע הגעתה: חילופים בגזרת העורך הראשי וההנהלה בעיתון
מערכת ice |  3
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
מו"ל ישראל היום והישראלית העשירה בעולם, מרים אדלסון, הגיעה ארצה לשאת דברים בכנס של ישראל היום. ברקע ביקורה: שינויים משמעותיים שעבר העיתון עם חילופי העורך הראשי בועז ביסמוט וחילופים נוספים, כמו גם עזיבת מנכ"לית מקור ראשון שבבעלות קבוצת ישראל היום.
אדלסון נשאה דברים היום (רביעי) בועידת החוסן החברתי-כלכלי של העיתון שהתקיימה בבנייני האומה בירושלים, וכבר בפתיחה התייחסה לאירועי אתמול, הפיגוע הרצחני בבני ברק: "קשה לדבר בבוקר הזה, אחרי אירועי הטרור של הימים האחרונים. אני מביעה צער עמוק ושולחת תנחומים למשפחות ההרוגים, ומאחלת בריאות לפצועים. אנחנו למודי קרבות ועם זאת יודעים להתגבר ולפעול מנגד. ישראל היא נס מתחדש, נס בהמשכים".
 
על ועידת שרי החוץ של לפיד בשדה בוקר, אמרה אדלסון כי "בתחילת השבוע הזה הגיעו נציגים מארה"ב וממדינות ערב ונועדו יחד בשדה בוקר, מדובר באירוע שבן גוריון לא חלם שיתממש". בתוך כך גם הזכירה מו"ל ישראל היום את האיום האיראני שהיה חלק מרכזי בשיחות: "האיום של איראן הפך להזדמנות. זו ישראל במיטבה, כל מהמורה מחשלת אותנו ומוציאה אותנו חזקים לדרך חדשה".
בנושא המלחמה בין רוסיה לאוקראינה הוסיפה: "המלחמה גם הצמיחה גל חדש וחיוני של עלייה לארץ שתתרום להגשמת החזון הציוני. העזרה ההדדית והפילנתרופיה היא דרך חיים כאן וזה הסוד שלנו, חזון ומהלכים גדולים - מדיניים וכלכליים - לצד מעשי חסד קטנים, שנעשים באותו המרץ ובאותה המסירות, פה טמון חוסנה של ישראל".

מרים אדלסון בכנס ישראל היום. צילום: אורן בן חקון - ישראל היום
אדלסון, אלמנתו של איל הקזינו היהודי שלדון אדלסון, משמשת כמו"ל ישראל היום ואחת הנשים העשירות בעולם. בשבוע האחרון הוערך הונה במגזין פורבס בכ-27.9 מיליארד דולר ובמקום ה-51 בדירוג העולמי, ומשכך היא מובילה את דירוג עשירי ישראל בפער מהמקום השני בישראל, אייל עופר המוערך בכ-15.6 מיליארד דולר ומדורג במקום ה-119 בדירוג העולמי.
במהלך דבריה בכנס ישראל היום, הקריאה המו"ל את דבריה ישירות מהנייד שהיה מולה ואף התייחסה לכך בהומור שהיא כמו "הצעירים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עושר
    אני 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ד'ר מרים אידלסון נולדה לבית עשיר בחיפה.אחרי שהתחתנה עם שלדון ז'ל שניהם הגדילו את הונם לרמות שהגיעו למיליארדים.
    סגור
  • היא לא הגדילה את הונה אלא הוא הגדיל את הונה. (ל"ת)
    בוא 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מאז שבועלה מת והשאיר לה את המיליארדים, המטומטמת הזאת
    אחמד 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא סותמת את הפה שלה והפכה לכספומט של כנופיית לפיד ושות'.
    סגור