מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: שבוע הבלהות של רומן אברמוביץ'

בעקבות הסנקציות עליו מכל כיוון, הונו של האוליגרך רומן אברמוביץ' נחתך כמעט בחצי בהשוואה לתחילת שנה שעברה. מי עלה על חשבונו למקום הרביעי בעשירי ישראל?
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ (צילום ויקיפדיה)
דירוג עשירי ישראל: בעלי העיתון ישראל היום מרים אדלסון, שומרת על מעמדה כישראלית העשירה ביותר בעולם, כך על פי נתוני מגזין "פורבס". אדלסון איבדה במהלך השבוע האחרון סכום של כחצי מיליארד דולר וכעת היא מוערכת בהון של 27.9 מיליארד דולר והיא במקום ה-51 בעולם.
אייל עופר, הישראלי הצבר העשיר בעולם ויו"ר "עופר גלובל הולדינגס", ירד ב-2 מקומות השבוע למקום ה-119 בעולם, לאחר שאיבד כ-200 מיליון שקל, וכעת מוערך בכ-15.6 מיליארד דולר.
במקום השלישי אחיו אל אייל, עידן עופר, שחגג השבוע את עלייתה של קבוצתו אתלטיקו מדריד לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון מנצ'סטר יונייטד. עופר הגדיל את שווי הונו בכ-200 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-10.7 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-186 בדירוג העולמי. יזם הטכנולוגיה, יורי מילנר, שנכנס רק לפני כשלושה שבועות לרשימה, נמצא במקום הרביעי עם הון המוערך ב-7.3 מיליארד דולר והוא במקום ה-331 בעולם.

עידן עופר חוגג עם אוהדי אתלטיקו מדריד השבוע (צילום יחצ)
אחריו, האוליגרך רומן אברמוביץ', הבעלים של קבוצת הכדורגל "צ'לסי" שבשבוע האחרון פורסם שהוא מעמיד אותה למכירה בעקבות הסנקציות עליו בבריטניה. אברמוביץ' ממשיך לצנוח בשוויו בעקבות הסנקציות, וירד למקום ה-342 בעולם, עם שווי של 7.1 מיליארד דולר. אברמוביץ' נחת השבוע בישראל וגם העביר את היאכטה שלו מברצלונה למונטנגרו, בגלל סנקציות של האיחוד האירופי.
 
במקום השישי טייקון הטלקום הישראלי-צרפתי, פטריק דרהי, הבעלים של חברת אלטיס שלא רשם שינוי משמעותי בהון בשבוע האחרון, וכעת הוא מוערך ב-6.8 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-365 בעולם. סטף ורטהיימר ומשפחתו מוערכים ב-6.2 מיליארד דולר והם במקום ה-419 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה