רכילות עסקית

יוסי דגן ואבי בניהו חגגו במסיבה של ענבל פלאח

עו"ד ענבל פלאח חגגה יום הולדת ב'מדיסון סקוור גארדן' בהרצליה יחד עם סלבס ואנשי תקשורת. בין המברכים: יועץ התקשורת אבי בניהו ויו"ר מועצת שומרון יוסי דגן
מערכת ice | 
ענבל פלאח עם אבי בניהו (צילום גיא מועלם)
העיתונאית ועורכת הדין ענבל פלאח-יעקב ציינה בסוף השבוע האחרון (חמישי) את יום הולדתה ה-45 כשהיא מוקפת בידוענים מהשורה הראשונה, יום ההולדת נחגג במסיבה מרובת משתתפים במועדון ה-"מדיסון סקוואר גארדן" בהרצליה יחד עם חברותיה אפרת גליק ואתי אטיאס.
מצעד הסלבס שהגיעו לברך נראה היה כמו בפרמיירה גדולה לתפקיד חדש. בין המפורסמים שנצפו בקהל: יועץ התקשורת ודובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, העיתונאי ומגיש הטלוויזיה יואב לימור, חה"כ לשעבר הילה שי-וזאן, ראש המועצה האזורית שומרון - יוסי דגן, בעלים ושותף בסוכנות פיינסט - גיא שיקר, אשר פורסם כי בימים אלה עתיד להתחיל את דרכו בעולם הריאלטי, מנכ"ל אתר הקהילה שלי - אלעד טל, בכירים רבים מעיריית בת-ים, כאשר ענבל גם משמשת כחברת מועצת עיר ועוד עשרות מחבריה שהגיעו לשמוח ולשמח.
 
ענבל הגיעה לאירוע עם שמלה לבנה עטופה בשל בגוון כסוף וסנדלי כסף, עלתה לבמה יחד עם חברותיה בשיר שהקליטו ומסמל את התקופה "מה שהיה ככה יהיה, עברנו הכל, נעבור גם את זה". עם השילוב הנכון בשיער ושרשרת יהלומים, היא בהחלט גנבה את ההצגה.

עו"ד ענבל פלאח עם הילה שי-וזאן ויואב לימור (צילום גיא מועלם)
נראה שיש לכוכבת עוד הרבה סיבות לחגוג, כאמור מלבד יום הולדת, ענבל מתחזקת פירמת עו"ד עם שותפים ומשמשת כחברת מועצת עיר בבת-ים המחזיקה את תיק בריאות הציבור ומופיעה תדיר בערוץ 14. אז מי אמר שהעולם שייך לצעירים?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה