רכילות עסקית

מיכל אנסקי מציגה: יהלומים לשמירה על סביבה ירוקה

אשת הטלוויזיה הוצגה לראשונה כפרזנטורית של חברת אקס לאב דיימונדס באירוע בנוכחות אנשי עסקים רבים בחנות הדגל בקניון הגדול בפתח תקווה, חגית שינובר, המנכ"לית: "מאמינים שקולקציית האביב מייצגת את המסר בו ניתן לבחור ביופי ויוקרה, לצד שמירה על סביבה ירוקה"
מערכת ice |  2
מיכל אנסקי וחגית שינובר (צילום יחצ)
"X LAB DIAMONDS", רשת חנויות יהלומי מעבדה הראשונה מסוגה בעולם, השיקה ביום חמישי האחרון את קולקציית האביב היוקרתית 'FANTASY', באירוע גדול הכלל מפגש מעריצים עם הפרזנטורית החדשה של הרשת, מיכל אנסקי. האירוע התקיים בנוכחות אנשי עסקים ומכובדים נוספים, בחנות הדגל בקניון הגדול בפתח תקווה.
חגית שינובר, מנכ"לית ומבעלי הרשת: "הקולקציות שלנו פונות ללקוחות המעוניינים בתכשיטי יהלומים מעוצבים, עכשוויים ומיוחדים במחירים מציאותיים ולא להיות שותפים לנזקים הנגרמים לסביבה על ידי כריית יהלומים. אנו מאמינים שקולקציית האביב מייצגת את המסר בו ניתן לבחור ביופי ויוקרה, לצד שמירה על סביבה ירוקה".
כזכור, לפני כחודש חשפה אנסקי בריאיון לריטה גולדשטיין בוועידת המשפיעות של קשת 12 בבנייני האומה בתחילת הדרך היא הרגישה צורך להוכיח את עצמה כאישה צעירה שמגיעה לפאנל עם השפים אייל שני וחיים כהן, ורק אחרי שלוש שנים הרגישה שהיא יכולה להביא את עצמה בצורה טבעית ולא מתאמצת.
עוד חשפה אנסקי שבתחילת הדרך הרגישה צורך להוכיח גם לקהל, ובעיקר להורים שלה שמגיעים מתחום העיתונאות והקולינריה, את השייכות שלה לתחום, וכן לקהל ולעמיתים הגברים שלה בפאנל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא לומדת מטעויות
    ריאלי 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב פעם מכיל אנסקי מצטרפת למשהו שקשור בתחומים אפורים ואנשים שעסקי האויר פורחים אצלהם (בעלי קופיקס\כפר השעשועים ועוד) , כל המטרה של ה"יהלומים הללו" זה לפתות שוב זכיינים שיפתחו חנויות של המותג. אחרי כן תגיד לא ידעתי גם אני נפלתי. אותם בעלים מי שיפשפש ויבדוק היו קשורים גם לברמלי בדרכים מסויימות וקשורים לקרן הגשמה שיותר מזכירה קרן הנשמה.
    סגור
  • 1.
    סביבה ירוקה?
    שלום 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכמה חשמל משתמשים לקבלת יהלומי המעבדה?
    סגור